Toyota 2018. aasta Pariisi autonäitusel

Toyota 2018. aasta Pariisi autonäitusel

Autotööstuses on toimumas harukordne muutus. Selleks valmistumisel on Toyota muutumas pelgalt autotootjast kõigile kättesaadavate järjest paremate transpordilahenduste pakkujaks. Selle aasta Pariisi autonäitusel demonstreerib Toyota kaht peamist uuenduslikkuse alustala: hübriidtehnoloogiat ja Toyota uut veermikuarhitektuuri (Toyota New Global Architecture - TNGA), mis on mõlemad uues Corolla Touring Sportsis olemas. Peale selle avalikustatakse Corolla Hatchback, uus RAV4 Hybrid, ja Camry naasmine Euroopasse.

UUS COROLLA

Uus Corolla on saanud dünaamilisema kujunduse, mis eristab sportlikku ja kompaktset luukpära ning voolujoonelist ja mitmekülgset Touring Sportsi veelgi selgemalt kui kunagi varem. Mootorivalikusse on lisandunud uhiuus 2,0-liitrine iselaadiv hübriidajam, millega tähistab uus 2018. aasta Corolla mudelivalik Toyota kahe hübriidajami strateegia algatamist.

 

Kõigile põhimudelitele saab nüüd valida ühe kahest hübriidajamist. Ühelt poolt pakub 1,8-liitrine, 122 hj mootor kõiki neljanda põlvkonna hübriidsüsteemi eeliseid, nagu suurem erksus ja lineaarsus, ning tavapäraseid eeliseid, nagu kütusesäästlikkus ja nauditav sõiduelamus. Teiselt poolt pakub 180 hj 2,0-liitrine mootor kõiki neid eeliseid ning lisaks veel suuremat reguleeritavat võimsust, jõulisemat kiirendust ja suuremat sõidurõõmu.

 

Uue Corolla seeria TNGA GA-C platvorm pakub kaasahaaravamat sõiduelamust tänu 10 mm madalamale raskuskeskmele, hulkhoob-tagavedrustusele, mis on terves mudeliseerias standardvarustuses, ning 60% jäigemale kerele, mis on saavutatud ülitugeva terase kasutamisega tugevdusena tähtsamates kohtades.

 

 

UUS RAV4

Uus viienda põlvkonna RAV4 viib linnamaasturid sõiduomaduste, võimekuse ja ohutuse vallas uude ajastusse. Need täiustused on saavutatud tänu TNGA platvormi esmakordsele kasutamisele linnamaasturites ja neid toetab uus võimas disain. Salong on ruumikam ja mugavam ning erakordselt kvaliteetne ja stiilne. RAV4 jääb oma klassis ainulaadseks oma iselaadiva hübriidajamiga, milleks on 2,5-liitrine, 222 DIN hj TNGA hübriidjõuseade, mis pakub astmelist muutust võimsuse, tundlikkuse ja tõhususe poolest, samuti oma klassis parimat kütusesäästlikkust ja kõige väiksemaid heitkoguseid. Peale selle on RAV4 Hybridi AWD elektrilist nelikveosüsteemi täiustatud, et pakkuda palju paremaid tulemusi keerulistes sõiduoludes ning paremat juhitavust libedates tingimustes. Uus RAV4 on ka esimene Toyota, milles kasutatakse Toyota Safety Sense’i lisafunktsioone, mis suurendavad täiustatud tehnoloogiate kasutusulatust, et aidata vältida õnnetusi ja pakkuda juhile suuremat abi. Lahenduste hulka kuuluvad ka sõiduautomaatika süsteemid.

 

 

UUS CAMRY

Pärast 14-aastast eemalolekut naaseb uus hübriidtehnoloogiaga Toyota Camry Euroopasse. 2018. aasta Pariisi autonäitusel esimest korda Euroopa publiku ette jõudvas uues Toyota Camry Hybridis on ühendatud stiilne disain ja kõrgeimal tasemel mugavus ning uusima põlvkonna iselaadiva hübriidajami suur tõhusus. Uhiuus Camry tugineb kõigile neile põhiväärtustele – parim kvaliteet, vastupidavus, töökindlus, vaikus ja suurepärased sõiduomadused –, mis on teinud sellest nii populaarse sõiduki. Neile lisanduvad pilkupüüdev välis- ja sisekujundus, ülim mugavus ja ruumikus ning tipptasemel mootoritehnoloogia ehk uus 2,5-liitrine iselaadiv hübriidajam. Uus hübriidajam ühendab kütusesäästlikkuse, väikesed heitkogused ja vaiksed tööomadused varasemast suurema võimsuse ja parema tundlikkusega, mis loob uuel tasemel sõidunaudingu. Camry täiustatud dünaamilisus ja suurepärane sõidukvaliteet on saavutatud tänu uuel veermikuarhitektuuril (TNGA) põhinevale platvormile GA-K. Suurendatud väändejäikus, uus topeltõõtshoobadega tagavedrustus ja palju madalam raskuskese tagavad kaasahaarava sõiduelamuse.

 

 

Toyota Yaris GR Sport

Eksklusiivsest sportlikust luukpärast Yaris GRMN inspireeritud uus Yaris GR SPORT toob Toyota superminide seeriasse veelgi rohkem sportlikku sõidurõõmu. Toyota naasmine autoralli maailmameistrivõistlustele 2017. aastal viis jõudlusele keskendunud Yaris GRMNi väljatöötamiseni. Mudel sai väga sooja vastuvõtu osaliseks ja kõik 400 näidist müüdi juba enne, kui auto jõudis müügisaali. Uus GR SPORT asetab TOYOTA GAZOO Racingu sportliku mõju Yarise seeria keskmesse, pakkudes tõeliselt lõbusat ja võimsat sõiduelamust ning sportlikku stiili. GRMNist inspireeritud muudatused on peamiselt keskendunud vedrustusele, andes autole tundliku ja täpse juhitavuse. Sellel on Sachsi sportamortisaatorid, mis sarnanevad GRMNi amortisaatoritega, ja terviklik (mitte seest tühi) põikstabilisaator, mis suurendab jäikust. 17-tollised mustad valuveljed on saadaval ainult varustustasemes GR SPORT, kuid neile on paigaldatud samad Bridgestone Potenza RE50 205/45R17 rehvid, mis on mudelil GRMN. GR SPORT on ainult viieukseline ja saadaval Yarise standardse 1,5-liitrise iselaadiva hübriidajamiga.

 

 

TOYOTA YARIS Y20

Toyota avaldab austust originaalsele Yarisele, tutvustades oma 2019. aasta mudeliseerias uut varustustaset Y20, mis tähistab selle esimest korda 1998. aasta Pariisi autonäitusel avalikustatud eduka B-segmendi auto 20. aastapäeva. Kahe aastakümne ja kolme põlvkonna jooksul on Yarisest saanud Toyota enim müüdav mudel Euroopas. Yarise ümberkujundatud seeriasse, mis avalikustatakse esimest korda Pariisi autonäitusel, on lisatud uus multimeediasüsteem, mis võimaldab integreerida nutitelefoni. Esialgu toodetakse aastapäeva tähistamiseks 1998 Y20 varustustasemega sõidukit, millel on samasugune kuldne kerevärv, mida kasutati esimesel Yarisel 1998. aastal, kuid lisatud on moodne kahetooniline tumehall katus. Saadaval on standardsed ja kahetoonilised versioonid, millest viimastel on kombineeritud hõbedane, pärlmutter- või must kerevärv uue tumehalli katuseviimistlusega. Välisilmes kasutatakse tumehalle elemente, et tõsta Y20 Yarise seerias esile.

 

 

Teise põlvkonna Toyota Safety Sense

Toyota on pühendunud ohutuid transpordilahendusi kasutava ühiskonna saavutamisele ja usub, et oluline on edendada käsitust, mis kaasab inimesi, sõidukeid ja liikluskeskkonda, ning saavutada n-ö reaalmaailma ohutus, õppides õnnetustest ja kasutades saadud teadmisi sõidukite väljatöötamisel. Et astuda samm lähemale lõppeesmärgile, milleks on ühiskond, kus ei juhtu ühtegi õnnetust, tõi Toyota välja teise põlvkonna Toyota Safety Sense’i.

 

Täiendatud ohutuspaketti kuulub ühe objektiiviga kaamera ja millimeeterlaineala radar.

 

Mõlemat süsteemi on täiustatud, et suurendada ohtude tuvastamise võimet ja funktsionaalsust.

 

Uus süsteemiplokk on eelnevast väiksem, et lihtsustada paigaldamist terves Toyota mudeliseerias. Ohutuspaketti Toyota Safety Sense kuulub nüüd kokkupõrke ennetussüsteemi (PCS), kohanduva kiirushoidiku (ACC), sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteemi (LDA), liiklusmärkide jälgimise süsteemi (RSA) ja automaatsete kaugtulede (AHB) kaks täiustatud versiooni. Peale selle abistab juhti veel uus sõiduraja jälgimise süsteem (LTA).

 

Pre-collision system

Adaptive cruise control

Lane trace assist

     

Road sign assist

Automatic High Beam

 

 

Uus arusaam pressikonverentsist

Tavapärane pressikonverents on asendatud uue digitaalse vormiga, mida võib kogeda igal ajal, kas autonäitusel, veebis või ükskõik kus maailma paigas.

 

Digitaalne pressikonverents algab lühitutvustusega Toyota Motor Europe’i presidendilt ja tegevjuhilt dr Johan van Zylilt. Sellele järgneb interaktiivne moodul näitusel olevate autode kohta ja hõlmab ka muid asjakohaseid uudiseid.

 

Konverentsi edastatakse mikrosaidil järgmisel URLil: parisms.toyota-europe.com ja ka Toyota Motor Europe’i YouTube’i kanalil.

Oбратно
Следите за нами:
Веб-партнер:
Закрыть

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.