Lisavarustus
Populaarsemad valikud


Kogu lisavarustus


Max 20A. Pilt on illustratiivne.

Turvamutrid/poldid


Alarmid

Immobilaiserid

PIN kood immo Sanji ZX40-KPW immobilaiser baseerub PIN-koodil ehk auto käivitamiseks ei piisa sellest mis Teil on vaid mida Te teate.
Kaob ära immobilaiseri võtme kaotus, vargus või kopeerimisvõimalus (!).
Alati enne sõidu alustamist tuleb Teil sisestada PIN kood. Viies auto teenindusse, on immobilaiser võimalik lülitada teenindusrežiimi, kus autot on võimalik käivitada ka koodi sisestamata. Pealegi võib turvalisuse huvides koodi igal ajal vahetada.
ZK40-KPW immobilaiseril on ka Anti-Hijack ehk röövimisvastase režiimi funktsioonid (on võimalik ka täielikult keelata) ehk kui Teid kui auto omanikkku vägivaldselt autost välja tõstetakse jääb auto mootor mõne aja pärast seisma kui ei sisestatud uuesti PIN koodi. Samuti on immobilaiseriga võimalik ühendada sireen, mis aktiveerub koos Anti-Hijackiga.
Immobilaiseri keskus on suletud märkimisväärselt väiksesse korpusesse mis võimaldab keskblokki autosse efektiivsemalt ära peita.
WIRELESS
Uues, “W” tähisega mudelis ei ole PIN-kood lugeja ja immobilaiseri mooduli vahel enam juhtmelist ühendust.
Plokkide omavaheline suhtlus toimub kasutades auto enda elektrijuhtmestikku. See võimaldab immobilaiseri plokki paremini ära peita ning autovaras ei jõua PIN-kood lugeja juhtmeid pidi kuidagi immobilaiseri plokini!
- PIN-koodi lugeja
- Käivitusblokeering (30 AMP)
- Teenindusrežiim
- PIN koodi muutmise funktsioon
- Anti-Hijack funktsioon (keelatav/lubatav)
- Sireeni väljund
- Kõik mustad juhtmed
- Väike keskblokk
- LED märgutuli
- WIRELESS (signaali moduleerimine auto enda toitejuhmeid pidi)

Erinevalt transponder tüüpi immobilaisertest ei ole PIN-koodiga immobilaiseri puhul vaja karta ei transponderi kaotust, vargust ega koodi kopeerimist.
Piisab õige numbrikombinatsiooni teadmisest ja selle enda teada hoidmisest.
Koodi pikkus võib olla 1-5 numbrikohta,
kuid pidage silmas, et mida pikem kood seda kauem kulub aega selle sisestamiseks.
Arvestades, et süsteem blokeerub iga kolmanda vale koodi sisestamise järel,
on ka 2-kohalise koodi ära arvamise tõenäeosus väike.
Ebatõenäoline, et autovaras Teie koodi "ära arvamisega" üldse vaeva hakkab nägema.
Koodi võite muidugi igal ajal muuta või kui laenate autot kolmandatele isikutele, lülitada immobillaiser selleks ajaks teenindusrežiimi.
Erinevalt enamlevinumatest PIN-koodi immobilaiseritest ei ole CH 339`l kohmakat sõrmistikku millele autos sobiva koha leidmine võib osutuda katsumuseks.
Kuigi CH 339`l on kuni 5 PIN koodi numbrikohta, on tema sõrmistikul, mis on tõeliselt miniatuurne, kõigest 2 nuppu. Auto salongi välimust muudab see pisike sõrmistik minimaalselt ja loomulikult võib ta üldse silma alt eemale panna.
Pagasiruumi tarvikud
Kere kaitsekiled, -katted, -liistud

Salongimatid
Muu
Mürasummutuskomplektid
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga
ja välisplekile lisatakse teise kihina 6mm vetthülgav matt.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi kaetakse 2mm ja koopad 3mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpolüuretaanist matt ja pagasiruumi põhjale lisatakse
teise kihina 4mm paksune vahtpolüetüleenist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 3mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Põhi - salongi põhi kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Lagi - kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga
ja välisplekile lisatakse teise kihina 6mm vetthülgav matt.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi kaetakse 2mm ja koopad 3mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpolüuretaanist matt ja pagasiruumi põhjale lisatakse
teise kihina 4mm paksune vahtpolüetüleenist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 2mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Põhi - salongi põhi kaetakse 2mm alu.matiga
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi ja koopad kaetakse 2mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpoleüretaanist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 2mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga
ja välisplekile lisatakse teise kihina 6mm vetthülgav matt.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi kaetakse 2mm ja koopad 3mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpolüuretaanist matt ja pagasiruumi põhjale lisatakse
teise kihina 4mm paksune vahtpolüetüleenist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 3mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Põhi - salongi põhi kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Lagi - kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Lisaks Large paketile, töödeldakse kõiki võimalikke polstreid 2mm alu.mati ja vahtpoleüretaanist matiga.
Muu

Rehvid






