Põhiomadused
Teravate sirgete ja sujuvate kaarjate joontega Verso on väga silmatorkav. Mudeli dünaamilisust aitavad rõhutada läikivmust numbrimärgialus, elegantsed kroomitud liistud ülemisel ja alumisel mootorivõrel ning HID-esituled koos LED-päevasõidutuledega. Kes ütleb, et praktiline ei või suurepärane välja näha? Pildil oleval mudelil on reflektoritega halogeenesituled ja päevasõidutuled.
Lisavarustusse kuuluvad katusekaared võimaldavad transportida ka suuremaid esemeid.
Hämaraandur tuvastab valgustugevuse ja valguse vähenedes lülitab esituled automaatselt sisse.
Kõrglahenduslambid tarbivad vähem energiat ja põlevad üle kahe korra eredamalt kui tavalised halogeenlambid. Need suurendavad ohutust öistel sõitudel, eriti halbades ilmastikuoludes. Esituled on varustatud valgusvihu kõrguse automaatse reguleerseadmega, mis vähendab pimestamisohtu.
Erinevalt tavapärasest süsteemist on võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteemil vastuvõtja, mis võimaldab avada uksi vaid käepidemest tõmmates ja sulgeda nupuvajutusega. Mootori käivitamiseks või seiskamiseks vajutage lihtsalt käivitamise/seiskamise nupule. Ainus, mida te tegema peate, on hoida nutikat võtit oma taskus või käekotis.
Toyota Touch on 6,1-tollise värvilise puuteekraaniga multimeediasüsteem, mille ekraanile kuvatakse sõidukiteave. Süsteem on ühendatud tahavaatekaameraga, mis tagab ohutuma parkimise.
1,6-liitrises Valvematicu bensiinimootoris on rakendatud Toyota uue põlvkonna edukat VVT-i süsteemi. Valvematic reguleerib mootori klappide ajastust ja tõstet vastavalt teie sõidustiilile. See tagab erksamad sõiduomadused, parema ökonoomsuse ja väiksema CO2 heitkoguse.
1,8-liitrises Valvematicu bensiinimootoris on rakendatud Toyota uue põlvkonna edukat VVT-i süsteemi. Valvematic reguleerib mootori klappide ajastust ja tõstet vastavalt teie sõidustiilile. See tagab erksamad sõiduomadused, parema ökonoomsuse ja väiksema CO2 heitkoguse.
Võimekas 2,0-liitrine D-4D ühisanum-otsepritsega ja diisliosakeste filtriga (DPF) diiselmootor on keskkonnasäästlik, kuid jõuline. Keskkonnasäästlikus diiselmootoris toimub kütuse sissepritse kõrge surve all, mis tagab esmaklassilised sõiduomadused ja suurepärase sõidukogemuse.
Kuuekäigulise käsikäigukastiga 2,2-liitrine 180 hj D-CAT diiselmootor on võimas ja jõuline, pakkudes suurepärast pöördemomenti ja veojõudu. Mootori juures on kasutatud Toyota puhast täiustatud diiseltehnoloogiat (D-CAT), millel on hooldusvaba diisliosakeste ja NOx vähendamise süsteem.
Kuuekäigulise automaatkäigukastiga 2,2-liitrine 150 hj D-CAT diiselmootor pakub konkurentsitult parimat võimsust ja pöördemomenti. Mootori juures on kasutatud Toyota puhast täiustatud diiseltehnoloogiat (D-CAT), millel on hooldusvaba diisliosakeste ja NOx vähendamise süsteem.
Toyota käsikäigukastid tagavad täpse ja sujuva käiguvahetuse. Käsikäigukastiga on lihtne ökonoomselt sõita, kuid vajaduse korral saab möödasõitudel kogu mootori võimsuse kasutusele võtta. Tulemuseks on väga kaasahaarav ja dünaamiline sõidukogemus.
Pideva variaatorülekandega käigukast (CVT) ühendab endas automaatkäigukasti sujuvuse ja käsikäigukasti ökonoomsuse. Multidrive S tagab rihmaratta ülekandearvu sujuvalt reguleerides kõige ökonoomsema sõidurežiimi. Soovi korral saab valida ka sportrežiimi. Sel juhul käitub Multidrive S seitsmekäigulise käsikäigukastina ning käike saab vahetada roolile paigutatud käiguvahetushoobadega.
Toyota automaatkäigukastid muudavad sõidu sujuvaks ja mugavaks ning juhi elu tõeliselt kergeks. Käiguvahetused on kiired ja täpsed ning kui soovite sõiduki käitumist rangemalt kontrollida, saate vajaduse korral valida ka manuaalse režiimi (saadaval sõltuvalt mudelist). Automaatkäigukastide väljatöötamisel on püütud saavutada sõiduomaduste ja ökonoomsuse optimaalset tasakaalu.
ABS ei lase pidurdamise ajal ratastel lukustuda. Lisaks optimeerib EBD pidurdusjõudu kõigi rataste vahel. Need kaks süsteemi koos aitavad tugeva pidurdamise korral juhil sõiduki üle kontrolli säilitada.
Nõlvaltstardiabi tagab sujuva paigaltvõtu järskudel kallakutel, rakendades pidurid kuni kaheks sekundiks pärast piduripedaali vabastamist. See ennetab sõiduki tagasiveeremist. Süsteemi aktiveerimiseks vajutage pärast seisma jäämist tugevamalt piduripedaalile, eeldusel, et ükskõik milline edaspidi käik on sisse lülitatud.
Sellel mudelil on seitse turvapatja: juhi põlveturvapadi, SRS-turvapadjad juhile ja kõrvalistujale, külgturvapadjad ees isujatele ning turvakardinad nii ees kui ka taga sõitjatele.
Istmetel on spetsiaalsed kinnituspunktid ja ülemine rihm, mis hoiavad ära turvaistme ettekaldumise. Turvaline ja mugav viis ISOFIXi turvatoolide kinnitamiseks (saadaval Toyota edasimüüjalt).
Eesmistesse 3-punktilistesse ELR-turvavöödesse integreeritud eelpingutid ja jõupiirajad aitavad ära hoida rindkerepiirkonna vigastusi.
Kui teie autole sõidab keegi väikesel kiirusel otsa, toetavad WIL-tüüpi iste ning aktiivpeatugi korraga sõitja pead ja selga, vähendades lülisambavigastuse ohtu.