- Prius: muljet avaldav võimsus, täielik usaldusväärsus ja optimaalne säästlikkus.
- Uue Verso, kompaktset mahtuniversaali otsiva tarbija parima valiku esmaesitlus maailmas.
- Toyota Optimal Drive – tehnoloogia, mis pakub võimsuse ja sõidunaudingu ning kütusesäästu ja väikeste heitkoguste parimat tasakaalu.
- Uue põlvkonna hübriidajam Hybrid Synergy Drive® – väiksem kütusekulu, väiksemad heitkogused, väiksem CO2 sisaldus.
- FCHV ja FT-EV – ideaali poole pürgivad ökosõidukid Toyotalt.
- iQ – maailma väikseima neljakohalise sõiduauto uus, 1,33-liitrise mootoriga mudel.
Uus Prius
Uue täiustatud Priuse mudeli varustuses on murranguline hübriidajam Hybrid Synergy Drive®, mis tagab varasemast veel väiksema kütusekulu ja CO2 heitkoguse ning veel suurema võimsuse ja sõidunaudingu. Üheainsa nupuvajutusega saab sõiduki lülitada ainulaadsele EV (elektrisõiduki) režiimile, mis võimaldab sõita kiirusel kuni 50 km/h ülimalt säästlikult, keskkonda saasteaineid paiskamata. Kui säästurežiim Eco tagab märkimisväärse kütuse kokkuhoiu, siis režiim Power võimaldab täiel rinnal nautida tipptasemel bensiinimootori võimsust ja kiirust. Priuse eelisteks on väikesed CO2 heitkogused ning väga hea võimsuse ja hinna suhe.
Uue Verso esmaesitlus maailmas
Sportlik, kuid stabiilne uus Verso ühendab endas mahtuniversaali paindlikkuse ja praktilisuse ning tüüpilise sõiduauto stiili, kvaliteedi, mugavuse ja sõidunaudingu. Toyota „dünaamilise salongi” (Dynamic Lounge) põhimõte ja Easy Flat-7 istmesüsteem muudavad salongi reisijate jaoks väga mugavaks, funktsionaalseks ja ergonoomiliseks ning suurendavad ka pakiruumi mahutavust. Toyota Optimal Drive’i tehnoloogia aitab võimsust kuni 20% suurendada ja CO2 heitkogust kuni 12% võrra vähendada ning muudab sõiduki tõeliselt kütusesäästlikuks. Uue Verso loomisel võeti üheks eesmärgiks saavutada Euro NCAP kokkupõrketestis maksimaalsed viis tärni.
Toyota Optimal Drive
Iga Toyota standardvarustusse kuuluva kõrgetasemelise Toyota Optimal Drive’i tehnoloogia loojad keskendusid kolmele põhiaspektile: mootori kaalu vähendamine, tarbetute mehaaniliste kadude vähendamine ja maksimaalne põlemisefektiivsus. Ülikerged osad piiravad tuntavalt kütusekulu ning hõõrdumist vähendavad materjalid parandavad mootori töö tõhusust. Optimaalset põlemisprotsessi ja väikest kütusekulu aitavad kindlustada ka Valvematicu tehnoloogia, D-4D mootorite ühisanumsissepritse tehnoloogia ning äärmiselt kiire lülitusega Multidrive’i käigukastid ja kuuekäigulised käsikäigukastid. Uus täiustatud süsteem Stop & Start vähendab kütusekulu kuni 15%.
Uue põlvkonna hübriidajam Hybrid Synergy Drive®
Toyota tõi esimese seeriatootmisse jõudnud hübriidsõiduki turule 1997. aastal. Uus täiustatud HSD-tehnoloogia näitab Toyota jätkuvat pühendumist jätkusuutlike transpordilahenduste otsimisele tänapäeva keskkonnateadlikus maailmas. Hybrid Synergy Drive® on Toyota üks põhitehnoloogiaid, mis aitab vähendada kütusekulu ja muuta heitgaasid tänu väiksemale CO2 sisaldusele puhtamaks. Moodsa hübriidsüsteemi puhul kasutatakse nii tavapärast bensiinimootorit kui ka elektrimootoreid ning juht saab vabalt valida, mida ta parasjagu eelistab. Tehes lühemaid sõite väiksematel kiirustel, saab hakkama ainult elektrimootoritega. Süsteemi kuulub võimas iselaadiv aku, mis kestab kogu sõiduki eluea. Kergetest vähehõõrduvatest materjalidest valmistatud osad vähendavad energiakadusid ja kütusekulu.
Kütuseelemendiga hübriidsõiduk (FCHV)
Uue põlvkonna kütuseelemendiga hübriidsõiduk FCHV-adv kasutab uut võimast kütuseelementide patareid (Toyota FC Stack Fuel Cell), mis kindlustab erakordselt väikese kütusekulu. Tänu Toyota väljatöötatud kõrgsurve-vesinikumahutitele läbib sõiduk ühe täitmisega umbes 830 km ning töötab suurepäraselt ka külmas kliimas.
Toyota elektrisõiduk FT-EV – tulevikuauto
Uus ideeauto FT-EV on ainult elektri jõul töötav sõiduk lühidistantside läbimiseks, mis põhineb Toyota iQ kompaktsel alusraamil. Sõidukil on võimas elektrimootor ja kiirem laadimisaeg ning see ei paiska õhku üldse saasteaineid.
iQ uus, 1,33-liitrise mootoriga mudel
Murrangulise kompaktse ja ergonoomilise disainiga iQ, mis kasutab samuti Toyota Optimal Drive’i tehnoloogiat, on rafineeritud, kuid samas keskkonnahoidliku sõiduki kehastus. Nüüdisaegne 1,33-liitrine jõuallikas pakub muljet avaldavat võimsust (99 DIN hj) ja selle maksimaalne pöördemoment ulatub pööretel 4400 p/min 125 njuutonmeetrini. Linnas kergesti manööverdatav iQ on mugav, dünaamiline ja võimekas. Kui vabakäik sisse lülitada, seiskab Toyota uus Stop & Starti süsteem mootori, kui sidur alla vajutada, käivitub mootor uuesti – selline lahendus vähendab kütusekulu kuni 3%. Ülisujuv Multidrive’i käigukast tagab väikese kütusekulu ning CO2 heitkogus on ainult 113 g/km. iQ sai Euro NCAP uues karmistunud ohutustestis maksimaalsed viis tärni.