Nr 7 TS030 HYBRID-il sõitnud võidusõitjad Alex Wurz, Nicolas Lapierre ja Kazuki Nakajima kasutasid selle töökindla ja kiire auto omadusi maksimaalselt ära ning püsisid esirinnas põneva võidusõidu algusest lõpuni.
Alex, kes näitas hommikusel soojendusel kiireimat aega, tegi kolmandalt kohalt veereva stardi, ent võitles endale kohe välja teise koha, kui rohelise lipu tõustes andis TOYOTA HYBRID System – Racing autole vajalikku lisajõudu.
Juba 21 minuti pärast tegi Alex veel ühe möödasõidu ja hõivas endale juhtpositsiooni. Olukorras, kus TS030 HYBRID võitles kindlalt esikoha eest, sööstis rajale Kazuki.
Kazuki tegi tugeva etteaste, tema sõitu takistas vaid turvaauto tulek rajale, kui sõidetud oli umbes kaks tundi.
Esikohaheitlus nr 1 Audiga muutus järjest pinevamaks ning poole maa peal sõideti Kazukist korraks mööda, kuid juba ühe kurvi pärast õnnestus tal oma koht tagasi võita.
Peagi läks rajale Nico, kes jätkas võitlust ning enne nr 7 TS030 HYBRID-i üleandmist Alexile sõitis 139. ringil välja kiireima aja. Sõidu algusest oli möödunud napilt kaks tundi.
Alex sõitis mitu kiiret ringi, et saavutada piisav edumaa kolmandal kohal oleva auto ees. See võimaldas teha viimase lühikese boksipeatuse tankimiseks ja naasta rajale endiselt teisena. Lõpuni oli jäänud veel alla 30 minuti.
Tänu probleemivabale sõidule ületas ta finišijoone 55,675 sekundit liidrist hiljem, saavutas esimest korda pjedestaalikoha ja teenis meeskonnale WEC sarja punktid.
TOYOTA Racingu järgmine etteaste on Interlagose ringrajal Brasiilias, kus 15. septembril toimub WEC sarja kuuluv São Paulo kuue tunni võidusõit, milles osalevad Alex ja Nicolas.
TS030 HYBRID nr 7 (Alex Wurz, Nicolas Lapierre, Kazuki Nakajima)
Soojendus: 1. koht (1 min 47,398 s), 4 ringi.
Võidusõit: 2. koht (+55,675 s), 194 ringi, 8 boksipeatust. Kiireim ring: 1 min 44,059 s.
Alex Wurz: „Teine koht on suurepärane tulemus. See on alles meie teine võidusõit. Meie tulekust võistlussarja on möödunud kaheksa kuud ja me konkureerime meeskonnaga, kellel on enam kui kümme aastat kogemusi. Võitmiseks tuleb meil veel kõike optimeerida, kuid praegune tulemus on fantastiline ja annab meie meeskonnale lisamotivatsiooni. Näitasime tõeliselt head taset ja demonstreerisime oma hübriidtehnoloogia võimsust.”
Nicolas Lapierre: „Loomulikult olen ma selle tulemusega rahul ja uhke, et meeskond saavutas WEC sarjas esimese pjedestaalikoha. Minu kaks sõitu ei olnud kergete killast. Mul ei vedanud liikluses. Tegime täna tõeliselt hea sõidu ja auto uus aerodünaamikapakett toimis nii nagu vaja. Oleme oma tegevuses järjekindlad ja püsime selgelt konkurentide tempos. Meie kiireim ringiaeg näitab meie potentsiaali ja me loodame saavutada esikoha veel enne selle hooaja lõppu. Usun, et saame sellega hakkama. Oleme selle endale eesmärgiks võtnud.”
Kazuki Nakajima: „Olen selle tulemusega väga rahul, isegi kui me kõik tahaksime seista pjedestaali kõrgeimal astmel. Pidasime oma konkurentidega tõelise lahingu maha ja väga tore oli Benoît Tréluyeriga konkureerida. Ma usun, et kõik nägid, kui hästi töötab meie TOYOTA HYBRID System – Racing. Kuigi liiklus oli tihe, tegin ma hea sõidu ja auto oli kenasti tasakaalus. Meie jaoks oli oluline sõita vigu tegemata ja pääseda esimest korda pjedestaalile. Meil on veel arenguruumi, kuid me oleme järgmiseks sammuks valmis.”
Meeskonna president Yoshiaki Kinoshita: „Olen selle tulemusega rahul. Me tõestasime TS030 HYBRID-i kiirust, näidates sõidu kiireimat ringiaega ja lõpetades pjedestaalil, kuigi see oli alles meie teine võidusõit, lisaks ei tekkinud meil sõidu ajal ühtegi probleemi. Sellesse andsid oma panuse kõik, kes siin rajal on, aga ka need, kes töötavad TMG motospordi osakonnas Higashi-Fujis ja TMC hübriidtehnoloogia osakonnas. Võidusõitjad tegid kogu sõidu ajal tublit tööd ja pakkusid oma fännidele põneva võidusõidu. Loomulikult unistame alati pjedestaali esimesest astmest, kuid seekord jõudis Audi sinna enne meid. Nii et palju õnne neile! Ootame põnevusega uut võimalust nendega võistlemiseks, sedapuhku juba Brasiilias.”
TOYOTA Racingu osalemisest kestussõidusarjas FIA World Endurance Championship
TOYOTA osales sarjas FIA World Endurance Championship esimest korda 1983. aastal. Sellest ajast alates on Toyota võtnud kestussõidu võistlustest regulaarselt osa ning võistelnud muu hulgas korduvalt ka Le Mansi 24 tunni sõidul. TOYOTA on osalenud 14-l Le Mansi 24 tunni sõidul kokku 38 sõidukiga. 2012. aastal võtab TOYOTA taas osa kestussõidusarjast FIA World Endurance Championship. Seekord kasutatakse võistlusautona LMP1 klassi hübriidmudelit TS030 HYBRID. Sõiduki veermiku on projekteerinud ja ehitanud TOYOTA Motorsport GmbH (TMG), mille all meeskond tegutseb. TMG toetas varem TOYOTA ralli maailmameistrivõistluste ja vormel 1 meeskonda, samuti projekteeris ja ehitas ta TOYOTA TS020 (GT-One), millega osaleti hooajal 1998–1999 Le Mansi 24 tunni sõidul. TMG osaleb praegu mitmes motospordisarjas ning pakub uue tegevussuunana tipptasemel tehnoloogilisi teenuseid peale TOYOTA perekonna ka teistele ettevõtetele.