Lisavarustus
Hiace
Populaarsemad valikud

Webasto eelsoojendussüsteem soojendab nii auto salongi kui ka mootorit. Iga külmkäivitus lühendab mootori eluiga. Kaks külmkäivitust iga päev on võrdne ligi 20000 km läbisõiduga aastas. Webasto eelsoojendiga käivitub mootor hõlpsasti. Kuna sooja mootori käivitamine nõuab vähem kütust, väheneb ligi 2/3 ka heitgaaside hulk. Kui jahutusvedeliku temperatuur on 30°C, lülitab Webasto tööle auto oma ventilatsioonisüsteemi, läbi mille soojendatakse üles salong ja aknad. Vali juurde ka juhtseade!!! Ei sobi kasutamiseks koos ultrahelianduritega alarmiga, või iga kord enne kasutamist andurid välja lülitada
Hind: 2 520 €
Hinnad sisaldavad paigaldust. Lisainformatsiooni küsi meie esindajalt.
|
![]() |


Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda. vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp Hind: 477 €
Hinnad sisaldavad paigaldust. Lisainformatsiooni küsi meie esindajalt.
|
![]() |

Hind: 171 €
Hinnad sisaldavad paigaldust. Lisainformatsiooni küsi meie esindajalt.
|
![]() |

Hind: 77 €
Hinnad sisaldavad paigaldust. Lisainformatsiooni küsi meie esindajalt.
|
![]() |

Naastrehvi kasutusaeg on piiratud 15. oktoobrist kuni 31. märtsini. Naastrehv on eelistatud kui on palju sõitmist vähehooldatud teedel.
Pilt on illustratiivne!
Hind: 737 €
Hinnad sisaldavad paigaldust. Lisainformatsiooni küsi meie esindajalt.
|
![]() |

Pilt on illustratiivne!
Hind: 696 €
Hinnad sisaldavad paigaldust. Lisainformatsiooni küsi meie esindajalt.
|
![]() |
Maksimaalne vertikaalne koormu 80 kg. Suurim lubatud haagise mass 2000 kg
Hind: 535 €
Hinnad sisaldavad paigaldust. Lisainformatsiooni küsi meie esindajalt.
|
Kogu lisavarustus




Max 20A. Pilt on illustratiivne.






Komplekt sobib enamusele koonusega mutritega kinnitatavatele alumiiniumvelgedele. Võib paigaldada ka plekkveljele, aga ei kaitse nii tõhusalt kui alumiiniumvelje korral, sest mutter on avatud. Keere 12x1,5. Komplektis 4 mutrit ja 1 võti.




PIN kood immo Sanji ZX40-KPW immobilaiser baseerub PIN-koodil ehk auto käivitamiseks ei piisa sellest mis Teil on vaid mida Te teate.
Kaob ära immobilaiseri võtme kaotus, vargus või kopeerimisvõimalus (!).
Alati enne sõidu alustamist tuleb Teil sisestada PIN kood. Viies auto teenindusse, on immobilaiser võimalik lülitada teenindusrežiimi, kus autot on võimalik käivitada ka koodi sisestamata. Pealegi võib turvalisuse huvides koodi igal ajal vahetada.
ZK40-KPW immobilaiseril on ka Anti-Hijack ehk röövimisvastase režiimi funktsioonid (on võimalik ka täielikult keelata) ehk kui Teid kui auto omanikkku vägivaldselt autost välja tõstetakse jääb auto mootor mõne aja pärast seisma kui ei sisestatud uuesti PIN koodi. Samuti on immobilaiseriga võimalik ühendada sireen, mis aktiveerub koos Anti-Hijackiga.
Immobilaiseri keskus on suletud märkimisväärselt väiksesse korpusesse mis võimaldab keskblokki autosse efektiivsemalt ära peita.
WIRELESS
Uues, “W” tähisega mudelis ei ole PIN-kood lugeja ja immobilaiseri mooduli vahel enam juhtmelist ühendust.
Plokkide omavaheline suhtlus toimub kasutades auto enda elektrijuhtmestikku. See võimaldab immobilaiseri plokki paremini ära peita ning autovaras ei jõua PIN-kood lugeja juhtmeid pidi kuidagi immobilaiseri plokini!
- PIN-koodi lugeja
- Käivitusblokeering (30 AMP)
- Teenindusrežiim
- PIN koodi muutmise funktsioon
- Anti-Hijack funktsioon (keelatav/lubatav)
- Sireeni väljund
- Kõik mustad juhtmed
- Väike keskblokk
- LED märgutuli
- WIRELESS (signaali moduleerimine auto enda toitejuhmeid pidi)


Erinevalt transponder tüüpi immobilaisertest ei ole PIN-koodiga immobilaiseri puhul vaja karta ei transponderi kaotust, vargust ega koodi kopeerimist.
Piisab õige numbrikombinatsiooni teadmisest ja selle enda teada hoidmisest.
Koodi pikkus võib olla 1-5 numbrikohta,
kuid pidage silmas, et mida pikem kood seda kauem kulub aega selle sisestamiseks.
Arvestades, et süsteem blokeerub iga kolmanda vale koodi sisestamise järel,
on ka 2-kohalise koodi ära arvamise tõenäeosus väike.
Ebatõenäoline, et autovaras Teie koodi "ära arvamisega" üldse vaeva hakkab nägema.
Koodi võite muidugi igal ajal muuta või kui laenate autot kolmandatele isikutele, lülitada immobillaiser selleks ajaks teenindusrežiimi.
Erinevalt enamlevinumatest PIN-koodi immobilaiseritest ei ole CH 339`l kohmakat sõrmistikku millele autos sobiva koha leidmine võib osutuda katsumuseks.
Kuigi CH 339`l on kuni 5 PIN koodi numbrikohta, on tema sõrmistikul, mis on tõeliselt miniatuurne, kõigest 2 nuppu. Auto salongi välimust muudab see pisike sõrmistik minimaalselt ja loomulikult võib ta üldse silma alt eemale panna.


Pildil Rav4 2019 a.
Mehhaaniline ärandamisvastane seade
Blokeerib auto käigukangihoovastiku või käigukangi
Paigaldatakse auto kere külge statsionaarselt
Mugav kasutada
Väga aeganõudev neutraliseerida








Saab paigaldada konksudele, milledel kinnituspoltide vahe on 90 mm


Tänu ainulaadse disainiga raamihoidjale ja rattaalusele konstruktsioonile asetatakse ratas automaatselt õigesti kohale.
- Jalgratat kinnitamine on kiire ja lihtne – pingutusmomendi nupp kontrollib jalgrattaraami pingutusmomenti ja näitab, millal ratas on õigesti paigaldatud.
- Surve jaotatakse suurte, pehmete haardekäppade abil, mis kohanduvad rattaraamiga, vähendades seega raami kahjustamise ohtu.
- Paigaldamine on ohutu – tänu haardekäpa pikendatud alaosale on ratta kukkumine välistatud.
- Rattad on kindlalt paigal – rattad on nutika disaini ja kiirvabastusrihmadega rattahoidikutes kindlalt paigal.
- Hoidiku saab hõlpsalt tööriistu kasutamata teisaldada ühelt auto küljelt teisele.
- Maksimumkaal ratta kohta on 20 kg.
- T-soone adapterid (20x20 mm) on kaasas rattahoidiku vahetuks kinnitamiseks katusetalade T-soontesse.
- Vastab City Crash normidele.
- maks. rehvi laius 3"


Tänu ainulaadse disainiga raamihoidjale ja rattaalusele konstruktsioonile asetatakse ratas automaatselt õigesti kohale.
- Jalgratat kinnitamine on kiire ja lihtne – pingutusmomendi nupp kontrollib jalgrattaraami pingutusmomenti ja näitab, millal ratas on õigesti paigaldatud.
- Surve jaotatakse suurte, pehmete haardekäppade abil, mis kohanduvad rattaraamiga, vähendades seega raami kahjustamise ohtu.
- Paigaldamine on ohutu – tänu haardekäpa pikendatud alaosale on ratta kukkumine välistatud.
- Rattad on kindlalt paigal – rattad on nutika disaini ja kiirvabastusrihmadega rattahoidikutes kindlalt paigal.
- Hoidiku saab hõlpsalt tööriistu kasutamata teisaldada ühelt auto küljelt teisele.
- Maksimumkaal ratta kohta on 20 kg.
- T-soone adapterid (20x20 mm) on kaasas rattahoidiku vahetuks kinnitamiseks katusetalade T-soontesse.
- Vastab City Crash normidele.
- maks. rehvi laius 3"




- Hõlpsalt kinnitatavad standardsed Quick-release jalgrattad (9 mm). 9-15 mm ja 20 x 110 mm Thru-axle jalgrattad saab kinnitada lisaadapteriga.
- Mahutab ketaspiduritega jalgrattaid.
- Quick-release rataste ohutu kinnitamine pingutusmomendi piiraja Thule AcuTight nupuga, mis teeb optimaalse pingutusmomendi korral klõpsu.
- Mugav ja lihtne kahveladapteri paigaldamine ohutuks jalgratta kinnitamiseks.
- Kahvli abil hoidikule kinnitamine on lihtne ja ohutu tänu kuuldavale ja nähtavale kinnitusele.
- Lukustab ratta hoidiku külge ja hoidiku katuseraami külge.
- Hoidiku saab hõlpsalt teisaldada ühelt auto küljelt teisele.
- Reguleeritavad ratta kaitserihmad hoiavad tagaratta turvaliselt omal kohal.
- Saate paigaldada kõikidele Thule hoidikusüsteemidele, ümartaladele ja enamikule tehaseraamidele.


WingBar torule kinnitamiseks vaja T-soone adapterit 69-889-2
Terasest, titaan värvi, hea hinna- ja kvaliteedisuhtega rattahoidja katusele. Lihtsalt paigaldatav nii alumiiniumist aerotaladele kui ka nelikanttaladele. Hoidjale saab kinnitada ratast raami toru läbimõõduga -80 mm. Ratas on lukustatav hoidjale ja hoidja katuseraamidele.




Eemaldatavad rattaraamihoidikud pingutusmomenti kontrollivate nuppudega, mis teevad optimaalse pingutuse korral klõpsu.
- Täielikult kokkuklapitav mugavaks paigaldamiseks, käsitsemiseks ja hoiustamiseks.
- Kandevõime kuni 2x30 kg; võimaldab transportida ka elektrijalgrattaid.
- Tänu rattahoidikute suurele vahekaugusele saab transportida ka suuremaid laiema teljevahega jalgrattaid.
- Nutikas jalapedaaliga kallutus, et pääseksite pakiruumile ligi ka siis, kui jalgrattad on hoidikule kinnitatud.
- Reguleeritav ühekäekinnitus – väike sulgemisjõud hoidiku hõlpsaks kinnitamiseks.
- Pikad rattarihmad koos pumppannaldega rataste mugavaks kinnitamiseks.
- Integreeritud kandesangad jalgrattahoidiku ergonoomiliseks transportimiseks.
- Hoidiku saab lukustada haakekonksu külge ning kõik jalgrattad hoidiku külge (lukud on komplektis kaasas).




Kõige mugavam täielikult kokkuklapitav kahe jalgratta hoidik sobib kõigile ratastele (ka elektrijalgratastele). Kahe lihtsa liigutusega kokkuklapitav mugavaks paigaldamiseks, käsitsemiseks ja hoiustamiseks.


Hoiustamise lihtsustamiseks kokkuvolditav, piisavalt kompaktne auto pagasiruumis hoidmiseks.
Optimaalse ohutuse ja nähtavuse saavutamiseks ühtib adapteri 9761 abil Thule Lightboard 976ga.
Otstel olevad helkurid pakuvad liikluses täiendavat kaitset.
Enamikule haakekonksudele sobiv nutikas kinniti.
Kaasas on rihmad rataste kinnitamiseks.
Kummikattega raamihoidjad hoiavad rattaid tugevalt paigal ning kaitsevad nende raame samal ajal kriimustuste eest.
Jalgrattahoidjat saab tahapoole kallutada, võimaldades pagasiruumile juurdepääsu ilma rattaid maha laadimata.
Kandevõime 45 kg, kallutatav koos ratastega. Rattad ja rattahoidja lukustatavad lisa trossluku abil


kahele rattale


Lihtsalt paigaldatav rattahoidja või välimise jalgratta külge komplekti kuuluvaid rihmu kasutades.
Stiilse välimusega spetsiaalne kaanematerjal Aeroskin.
- Patenditud kiirpaigaldussüsteemi FastClick abil on hõlpsalt ja kindlalt paigaldamiseks vaja vaid ühte kätt.
- Kahepoolne avamissüsteem hõlbustab paigaldamist ning peale- ja mahalaadimist.
- Kesklukustussüsteem tagab maksimaalse turvalisuse. Kindlalt käes istuva võtme Thule Comfort saab eemaldada ainult siis, kui kõik lukustuspunktid on kindlalt suletud.
- Maht 420 l Laius (cm) 78 cm Pikkus (cm) 196 cm Kõrgus (cm) 43 cm Kandevõime (kg) 50 Kaal (kg) 15 kg Paigaldussüsteem FastClick Boksi avamine Kahepoolne Kokkupandav lihtsaks hoiustamiseks Kesklukustus Kandevõime, suusad 5–7 Kandevõime, lumelauad 4–5 Maksimaalne suusapikkus (cm) 180 Suusahoidik Vaja adapterit: Thule Box Ski Carrier Adapter 694-8 Värv Titan Aeroskin Sobib taladele WingBars Sobib taladele SlideBars Vaja adapterit: Thule T-track Adapter 697-4 Sobib aerotaladega Sobib nelikanttaladega TÜV/GS poolt heaks kiidetud Vastab City Crash normidele


Universaalne, ilma kinnitusteta, seetõttu hoida pagasiruumis. Maht 25 l. Akupinge alanemise kaitse(lülitub automaatselt välja kui aku pinge langeb 11,5 V-ni). Juhtme pikkus 1,5 m. Saab ühendada sigaretisüütajasse või 12V pistikusse.
Eraldi võimalik osta ka transformaator 220V -> 12V, et hoida kasti töös ka väljaspool autot.


Tugev, mustast nailonist kokku klapitav kast 4 lahtriga.


Kandevõime 10 kg
Mõõdud:
kokku klapituna 475x335x20 mm
laiali laotatuna 715x855 mm
kastina 475x335x200 mm


Võimaldab nt jahutus- / soojenduskasti hoida töötamas ka väljaspool autot 220 V pistikust
Hea lahendus väiksemate asjade paigutuseks pagasiruumis. Kast on kokkuklapitav. Mõõtmed: 61* 35,5* 30,5 cm. Maht 66 l.


Paigaldatav ainult T-soonega katuseraamidele
Laius 58 cm
Lukustatav


Paigaldatav ainult T-soonega raamidele
Laius 77 cm
Lukustatav


Liuguril suusahoidja laadimise hõlbustamiseks.


Kandevõime 100 kg
Ei saa kasutada koos katuseraamidega ja katusespoileriga
















- 4 ultraheliandurit taha stangesse
- Helisummer, võimalus lisada displei
- Tegevusraadius 1.5m - 0.3m
- Saab kasutada ka ainult 2-anduriga
- Töötavad iga ilmaga, ka tugevas vihmas
- Õppimisreziim (nt. väljaulatuva varuratta saab selgeks õpetada)
Hiluxile taha metallstangesse lisaks andurite ümber kummirõngad musta värvi.


Neoonkollane helkurvest


Sisaldab 1 kg tulekustuti, esmaabikott, tõkiskingad, kompaktne kott.


Sisaldab: tulekustuti 2 kg, esmaabikott, tõkiskingad, ohukolmnurk, töökindad, kompaktne kott.


Sisaldab: Tulekustuti 1 kg, esmaabipakk, tõkiskingad, ohutusvest, lumehari.




Kuna tegemist on vee baasil värviga, siis novembrist - märtsini tellimisel läbikülmumise ohu tõttu tootele garantiid ei saa anda.


Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda.
vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp


Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda.
vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp


Kuna tegemist on vee baasil värviga, siis novembrist - märtsini tellimisel läbikülmumise ohu tõttu tootele garantiid ei saa anda.


Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda.
vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp












(RFID / NFC) / Võtmevaba sisenemisega auto võtme kaitsevutlar on valmistatud kvaliteetsest nahast ja kaitseb Teie autovõtme raadiosignaale pahatahtliku kasutuse eest ja vähendab oluliselt autovaraste võimalusi saada pahatahtlikult Teie autovõtme raadiosignaali oma valdusesse. KEY SAFE vutlari tootmisel on kasutatud spetsiaalseid kõrgtehnoloogilisi isolatsioonimaterjale, mis blokeerivad raadiosignaali leviku. Vutlar omab TÜV sertifikaati ning on testitud Bundeswehri Ülikoolis. Autovaraste elu on olnud suhteliselt lihtne, raadiosignaal (RFID / NFC), mis levib auto ja autovõtme vahel on neile nagu auto tagavaravõti. KEY SAFE vutlarit kasutades teete nende ettevõtmise oluliselt keerulisemaks ja kaitsete oma vara veelgi paremini.
KEY SAFE võtme turvavutlar ei paku 100% kaitset autovarguse eest, kuid aitab seda oluliselt vähendada.
https://www.youtube.com/watch?v=XIHwnZmdK98










Intelligentne energiasäästuahel
Individuaalselt reguleeritav temperatuur
Jahutusjõudlus kuni 27 ° C ümbritseva keskkonna temperatuurist madalamal ja soovi korral soojendusfunktsioon saavutab temperatuurid kuni kuni +65 ° C


Üsna levinud moodus tänapäeval on paigaldada salongi lakke laemonitor. Tagaistmel reisijatel avaneb võimalus jälgida filme, multikaid või lisades kompekti ka DVB-T tuuneri, koguni Digi-TV’d!
Monitor on auto salongi jaoks optimaalse disaini ning suurusega. Heli saab suunata auto kõlaritesse kas kaablit pidi(kaablid ei sisaldu komplektis) AUX sisendi olemasolul või üle FM-saatja, ei sisaldu komplektis (häälestate auto raadio lihtsalt teatud sagedusele). Komplekti kuuluvad juhtmevabad kõrvaklapid, nii saavad lapsed klapid peas multikaid vaadata, samal ajal kui teie raadiot kuulate.
RGB 800x480px NTSC/PAL
- 10.2" TFT-LCD
- Slot-in DVD mehhanism
- SD/MMC ja USB 1.0/2.0 tugi
- Sisseehitatud FM-saatja
- 2 x AV sisend, 1 x AV väljund
- LED salongivalgustus
- IR-saatja kõrvaklappidele, IR pult
- Aluse mõõdud (max): 290(L) x 250(d) x 50(h)
- Korpuse värvus: HALL (kummikattega)


Välise kaardilugeja eelised:
Saab lisada hiljem kui selle järele tekib reaalne vajadus
Kaardilugeja saab tuua välja, endale ligipääsetavasse kohta.
Nii pääseb kaardile ligi, saab vajadusel võtta välja, vahetada jne.
Märkus Eesti olude kohta: Kui Levira on 5 tasuta kanalit (+1 tasuline kanal – Kanal 12), mahutatud MUX1`le siis ülejäänud 25 tasulist kanalit on paigutatud kahasse MUX2/MUX3 peale, seega märksa tihedamalt asustatud. Reaalsuses tähendab see seda, et kui tasuta kanaleid näeb hea antenniasetuse korral hästi ka tee peal, asulate vahel, siis tasulisi kanaleid näeb ainult suuremates asulates, tee peal pilti kas ei ole või see hakib.




Sony STRAVIS 2 sensor toetab 1440P 60fps salvestusrežiimi ning tagab detailirohke pildi nii päeval
kui öösel. Parandab dünaamilist ulatust vähese valgusega tingimustes, vähendab müra ja säilitab
detailsuse. IMX675 sensor tasakaalustab automaatselt valgustatust, et saavutada parem
detailsus öisel salvestamisel.
Pardakaamera saab ühendada Viofo nutiseadme rakendusega ülikiire 5GHz WiFi abil.
Rakenduses saab määrata seadme seadistusi, vaadata eelvaadet, alla laadida salvestisi.
Parkimisrežiim võimaldab salvestada pargitud sõiduki ees toimuvat.
Sisseehitatud GPS-moodul võimaldab salvestada asukoha, kiiruse ja aja andmed.
Kaamera on varustatud SUPERKONDENSAATORIGA, mis võimaldab kaameral taluda kõige
külmemat külma või kõrgemat kuumust, garanteerib ohutuse ja pikema eluea kui akuga
pardakaamerale


Viofo A119 Mini on Viofo kõige uuem seeria, kus kaamera korpus on võimalikult väike kuid sisu on jäänud sama heaks kui senised Viofo kaamerad.
Diskreetne pardakaamera
Kaamera paigaldatakse peegli taha peitu nii, et ta varjaks juhi vaatevälja minimaalselt. Kõik juhtmed jäävad paigaldusel peitu ja sigaretisüütaja jääb vabaks – ei mingeid rippuvaid juhtmeid!
GPS
GPS antenn asub seadme kinnitustallas (komplektis on veel teinegi tald – ilma GPS’ita). Toitejuhe kinnitub talla külge (kaabel vähem nähtav). GPS abil seadistub automaatselt kellaaeg ning videos on näha ka sõiduki kiirus ja asukoht (pikkus ja laiuskraadid).
Detailne video
Sony Stravis IMX335 5MP Sensor ja Quad HD+ resolutsiooniga 2560*1600P tagab väga detailse pildi. Normaalsetes oludes on näha ka vastutuleva auto number. Objektiivi suur F1.6 ava tagab kõrge tundlikkuse ka piiratud valgusoludes ehk video on täiesti okei ka hämaras sõites.
Soovi korral saab objektiivi ette soetada ka CPL ehk polarisatsioonifiltri, mis vähendab peegeldusi (nt kui auto enda armatuur peegeldub klaasile).
Lihtne seadistada
Tänu väikesele ekraanile on võimalik pardakaamera sätteid läbi intuitiivse menüü lihtsalt muuta, samuti reguleerida kaamera vaatenurk (kaamera liigub üles-alla, paremale-vasakule) ja soovi korral vaadata ka salvestatud klippe. Kui auto juba sõidab, lülitab ekraan end välja.
Parking Mode
Püsivooluga ühendatud kaamera jälgib ümbrust ka siis kui auto on pargitud. Sellisel juhul toimub filmimine väikese kaadrisagedusega. Kui kaamera tuvastab G sensori abil kokkupõrke/põrutuse, lülitub kaamera ümber kvaliteetsele filmimise režiimile ning lukustab selle faili, mida ei ole võimalik üle filmida.
VIOFO ÄPP
VIOFO ÄPP võimaldab näha otsevaadet kaameratest ning seadeid, saab nutitelefoni abil reguleerida. Koos reaalajas kuvaga on VIOFO ÄPP-l võimalus videoid / pilte otse oma telefoni alla laadida. Ühendus toimub kaamera ja telefoni abil WiFi kaudu.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viofo.viofo&hl=et&gl=US
https://apps.apple.com/us/app/viofo/id1249235162




Hind on toodud näitena iPhone G4 passiivhoidik Corolla keskkonsoolile. Kuna erinevaid variante on tuhandeid siis vaata ka www.brodit.comja küsi pakkumist endale vajaliku seadme ja auto jaoks.
Auto mudelikohased hoidikute alused paigaldatakse armatuurlaua või aknaposti külge ilma ühegi kruvita auto sisustust rikkumatta. Vastava elektroonikaseadme hoidik kinnitatakse kruvidega auto mudelikohase hoidiku külge. Aluseid ei ole mitte ainult telefonidele vaid väga erinevatele elektroonikaseadmetele, mida saab autos kasutada.


Hind on toodud näitena iPhone 6 aktiivhoidik(ühendatuna statsionaarselt auto vooluvõrku) Rav4 keskkonsoolile. Kuna erinevaid variante on tuhandeid siis vaata ka www.brodit.com ja küsi pakkumist endale vajaliku seadme ja auto jaoks.
Auto mudelikohased hoidikute alused paigaldatakse armatuurlaua või aknaposti külge ilma ühegi kruvita auto sisustust rikkumatta. Vastava elektroonikaseadme hoidik kinnitatakse kruvidega auto mudelikohase hoidiku külge. Aluseid ei ole mitte ainult telefonidele vaid väga erinevatele elektroonikaseadmetele, mida saab autos kasutada.




Liteon püsikiirushoidja AP900 sobib elektrilise gaasipedaaliga autole, milleledele ei ole tehase poolt püsikiirushoidja valmidust.
Hoiab fikseeritud sõidukiirust sõltumata
maantee tõusudest või langustest
Kiiruse fikseerimine ühe nupulevajutusega
Kiiruse astmeline või sujuv lisamine/langetamine juhtpuldist
Lisades kiirust gaasipedaalist, ennistab seade peale pedaali vabastamist
eelfikseeritud kiiruse
Kiirusehoidja väljalülitamine ühe nupuvajutusega või
vajutades siduri/piduri pedaali
Viimati salvestatud kiiruse taastamine
Eelsalvestatud kiirustee aktiveerimine












Materjal: polüester
sobib13-19" rehvidele sõltuvalt rehvi profiilist.
Ei sobi kõikidele rehvidele






Vaata paigaldust: http://www.konig.it/SchedaProd.aspx?ID=133


www.youtube.com/watch?v=gWHiKNMRQqk




Webasto eelsoojendussüsteem soojendab nii auto salongi kui ka mootorit. Iga külmkäivitus lühendab mootori eluiga. Kaks külmkäivitust iga päev on võrdne ligi 20000 km läbisõiduga aastas. Webasto eelsoojendiga käivitub mootor hõlpsasti. Kuna sooja mootori käivitamine nõuab vähem kütust, väheneb ligi 2/3 ka heitgaaside hulk. Kui jahutusvedeliku temperatuur on 30°C, lülitab Webasto tööle auto oma ventilatsioonisüsteemi, läbi mille soojendatakse üles salong ja aknad.
Kuna auto eelsoojendit käitatakse nii autost saadava kütuse kui ka voolu toimel, peab auto aku soojendi töötamiseks piisava energia andmiseks olema heas seisukorras. Kui Teie sõidud on lühiajalised, siis on olemas oht, et auto generaator ei jõua akut piisavalt laadida. Seetõttu on mõistlik valida selline soojenduse aeg, mis ajaliselt võrduks sõidu ajaga.
Soojusvõimsus 5 kW Võimsustarve32 W Kütusekulu 20 min pikkusel soojendusel ca 0,21 l
Vali juurde ka juhtseade!!!


Webasto eelsoojendussüsteem soojendab nii auto salongi kui ka mootorit. Iga külmkäivitus lühendab mootori eluiga. Kaks külmkäivitust iga päev on võrdne ligi 20000 km läbisõiduga aastas. Webasto eelsoojendiga käivitub mootor hõlpsasti. Kuna sooja mootori käivitamine nõuab vähem kütust, väheneb ligi 2/3 ka heitgaaside hulk. Kui jahutusvedeliku temperatuur on 30°C, lülitab Webasto tööle auto oma ventilatsioonisüsteemi, läbi mille soojendatakse üles salong ja aknad.
Kuna auto eelsoojendit käitatakse nii autost saadava kütuse kui ka voolu toimel, peab auto aku soojendi töötamiseks piisava energia andmiseks olema heas seisukorras. Kui Teie sõidud on lühiajalised, siis on olemas oht, et auto generaator ei jõua akut piisavalt laadida. Seetõttu on mõistlik valida selline soojenduse aeg, mis ajaliselt võrduks sõidu ajaga.
Soojusvõimsus 5 kW Võimsustarve 32 W Kütusekulu 20 min pikkusel soojendusel ca 0,21 l
Vali juurde ka juhtseade!!!


Esimene intelligentne soojendusaja haldussüsteem (Heating Time Management). Sisesta, millal soovid sõitu alustada ja HTM-süsteem arvestab lähtudes välitemperatuurist, kui kaua on vaja sõidukit soojendada.


7-päeva taimer,3 eelprogrammeeritud aega
Kohene start funktsioon
- Soojendus või jahutus nupule vajutusega
- Individuaalne programmeerimine
Keeratav-vajutatav juhtnupp
- Lihtne ja kergesti juhitav
Menüü-põhine kasutaja liides
- Oleku staatus on näidatud ekraanil ja LED-iga
WTT programmeeritav
- Service Mode lihtsaks mugandamiseks põhiprogrammile
Sobivus
- Webasto veesoojendid TT-EVO ja TT-E/C


Webasto eelsoojendussüsteem soojendab nii auto salongi kui ka mootorit. Iga külmkäivitus lühendab mootori eluiga. Kaks külmkäivitust iga päev on võrdne ligi 20000 km läbisõiduga aastas. Webasto eelsoojendiga käivitub mootor hõlpsasti. Kuna sooja mootori käivitamine nõuab vähem kütust, väheneb ligi 2/3 ka heitgaaside hulk. Kui jahutusvedeliku temperatuur on 30°C, lülitab Webasto tööle auto oma ventilatsioonisüsteemi, läbi mille soojendatakse üles salong ja aknad.
Kuna auto eelsoojendit käitatakse nii autost saadava kütuse kui ka voolu toimel, peab auto aku soojendi töötamiseks piisava energia andmiseks olema heas seisukorras. Kui Teie sõidud on lühiajalised, siis on olemas oht, et auto generaator ei jõua akut piisavalt laadida. Seetõttu on mõistlik valida selline soojenduse aeg, mis ajaliselt võrduks sõidu ajaga.
Soojusvõimsus 5 kW Võimsustarve 32 W Kütusekulu 20 min pikkusel soojendusel ca 0,21 l
Vali juurde ka juhtseade!!!












Ei saa paigaldada Auris hübriidile


Kõneaeg kuni 15 tundi
Ooteaeg kuni 20 päeva
Kaal 80g
Sobib kõikide telefonidega, k.a iPhone
Kinnitus päikesesirmi või armatuurlaua külge
Kõnele vastamine ja lõpetamine ühe nupu abil
Isiklik seade erakõnede ajal
Sisseehitatud kõlar ja mikrofon
Hääljuhtimine (kui telefontoetab)
Aku laadimine USB kaabliga ja autolaadijast


Võimalus ühendada ja kasutada kaht telefoni samal ajal
Kõne vastuvõtmine ja lõpetamine ühe nupuga
Vaigistus ja privaatreziim isiklike kõnede jaoks
USB laadimisjuhe ja autolaadija komplektis
Häälvalimine(kui telefon võimaldab)/kordusvalimine/kõnede suunamine mobiiltelefonile
Integreeritud SOLAR päikesepaneel: aku pidev laadimine
Ooteaeg +/- 90 tundi pikeneb pidevalt päikesepatarei toel
Kõneaeg+/- 6 tundi pikeneb pidevalt päikesepatarei toel
Laadimisaeg 2 tundi tavalaadimisel, 12 tundi päikesepatareiga
- Töötemperatuur: -20 - +70 C
- Valgustatud 3 nupuga kaabliga juhtpaneel
- Võimalik ühendada kaks telefoni samaaegselt
- 4 erinevat keelt menüüs (Saksa, Inglise, Prantsuse, Hispaania)
- Raadio Mute funktsioon
- Häälvalimine
- Mäluvalmidus kuni 8 le telefonile
- Aux In muusika edastamiseks
Tutvustav video: https://www.youtube.com/watch?v=vRscJeFqkDY&feature=youtu.be