Toyota Ichiban

Ichiban on kõrgeim klientide ja Toyota tunnustus edasimüüjale klienditeeninduse kvaliteedi eest. Tiitliga kaasneb eelkõige klientide kiitus ning kõrged ootused kvaliteetsele teenindusele, seda nii müügis kui ka järelteeninduses.

 

2006. aastal muutis Toyota Baltic oma kliendirahulolu-uuringute ülesehitust ja liitus üle-Euroopalise Toyota rahulolu-uuringu süsteemiga. Süsteemi eesmärk on tagada, et kõik Toyota esindused hindaks klientide rahulolu ühtsete põhimõtete järgi.

 

Rahulolu-uuringute peaeesmärk on selgitada, kui palju on igal edasimüüjal täiesti rahulolevaid kliente, kes hindavad teenindust kõrgeima võimaliku hindega. Edasimüüjat, kellel on kõige rohkem täiesti rahulolevaid kliente, austab Toyota Ichiban märgiga, mida võib pidada omamoodi kvaliteedimärgiks.

 

Ichiban on jaapanikeelne sõna, osa väljendist Okyakusama Ichiban (klient ennekõike), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”.

 

Elke on esimene ja ka ainuke Balti riikides, kes on pälvinud antud auhinna üheksa korda.

 

Toyota edasimüüjal Elke Mustamäe sai juba seitsmendat korda kõrge Ichibani-nimeline kliendirahulolu auhinna.

Toyota edasimüüjal Elke Mustamäe sai juba kuuendat korda kõrge Ichibani-nimeline kliendirahulolu auhinna. See annab tunnistust Eesti vanima Toyota edasimüüja jätkuvalt kõrgest tasemest ning pühendumisest klientide soovidele ja vajadustele.

Elke Mustamäe arvati selle auhinna vääriliseks juba viiendat korda.

Toyota Motor Europe (TME) kuulutas 2012. aasta Ichibani-nimelise Euroopa kliendirahulolu auhinna võitjad välja 22. mail Ateena kontserdimajas Zappeion Megaron. Elke Mustamäe arvati selle auhinna vääriliseks juba neljandat korda.

Tallinna ettevõtet Elke Mustakivi tunnustati erakordselt hea klienditeeninduse eest nii müügi kui ka müügijärgsete teenuste valdkonnas.

 

4. mail toimus Berliinis Toyota Motor Europa pidulik Ichibani auhindade üleandmise gala. Eestist pälvis juba kolmandat korda Euroopa maineka Toyota kliendirahulolu auhinna Ichiban Elke Mustamäe.

Elke Mustamäele anti 6. mail Pariisis Champs Elyséel paiknevas Toyota esindussalongis toimunud tseremoonial üle suurt tunnustust väljendav auhind – Toyota Euroopa kliendirahulolu auhind Ichiban.

Väikeste Toyota esinduste kategoorias sai parima klienditeenindusega esinduse tiitli 2009. aastal Rakveres asuv Elke Rakvere.

Balti riikides on 11 Toyota edasimüüjat. Esimesena pälvis Ichibani auhinna Elke Mustamäe Tallinnast.

Veebipartner:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Sulge

Loading ...