Toyota Land Cruiser 250
Tellimine avatud. Telli Elkest uus Land Cruiser ja kanna edasi uhket pärandit!
Tagasi juurte juurde
Toyota esitles uhkusega uut Land Cruiserit, mis kannab edasi kõiki neid väärtusi, mis rohkem kui 70 aasta jooksul on Land Cruiseri nime muutnud tugevuse ja vastupidavuse sümboliks. Land Cruiseri legendaarne DNA on kombineeritud uute tehnoloogiatega, et pakkuda paremat suutlikkust nii maastikul kui igapäevases kasutuses.
Uhke pärandLand Cruiser sündis 1. augustil 1951 ja kandis esialgu nime Toyota BJ. Veidi hiljem tõestas see oma suutlikkust, ronides esimese sõidukina edukalt Fuji mäe kuuendasse laagrisse 2390 meetri kõrgusel.
Sellest ajast alates on Toyota ja Land Cruiseri missioon olnud pakkuda autot, mis viib reisijad sihtkohta mugavalt ja turvaliselt – seda ka kõige karmimates tingimustes. |
Land Cruiser First EditionEuroopasse saabub esimesena erimudel First Edition.
Piiratud tootmismahuga erimudelit tehakse Euroopa turule umbes 3000 ning see rõhutab eriliste kujunduselementidega Land Cruiseri pärandit ja tõelist maastikuvallutaja olemust. Detailide hulka kuuluvad klassikalised ümmargused esituled ja kaks erilist kahetoonilist värvilahendust: Sand pruun ja Smoky Blue sinine. |
Disain: uudsega sulandunud traditsioonAuto disainis on ühendatud pärand ja moodsad trendid, et luua ajatu välimus, mis väljendab Land Cruiseri suutlikkust tulla toime rasketes tingimustes. Parimatele tööriistadele omaselt rõhutab ka Land Cruiseri disain funktsionaalsuses peituvat ilu.
Karm välimus väljendab „tagasi juurte juurde“ suhtumist, kuid on samas väga praktiline. Maastikusuutlikkusele aitavad kaasa lühemad ülendid, kitsam kere allosa ja kahjustumise korral lihtsalt vahetatavaks loodud komponendid.
Täiesti uus Land Cruiser on 4920 mm pikk, 1980 mm lai ja 1870 mm kõrge, mistõttu on see eelmisest 95 mm pikem, 95 mm laiem ja 20 mm kõrgem. Telgede vahe on aga 2850 mm, mis on 60 mm suurem, kui tema eelkäijal. |
SõitjateruumSõitjateruum on päris maasturile omaselt funktsionaalne, istekohti on vastavalt soovile viis või seitse. Näidikupaneel on lihtsalt loetav ja nupud ning lülitid loodud hõlpsalt kasutatavaks ka rasket maastikku ületades.
Olulisele kohale on seatud juhi nähtavus – sellele aitavad kaasa kõrgemad küljeaknad, madalam kapoti ja tuuleklaasi vaheline plastrest ja horisontaalne näidikupaneel. |
Uus platvorm, parem suutlikkusUus Land Cruiser säilitab klassikalise ja robustse redelraami ning käib suurema Land Cruiser 300 (pole Lääne-Euroopas saadaval) jälgedes, võttes üle uue GA-F platvormi, mis tagab veelgi parema maastikusuutlikkuse.
Uus raam on 50% suurema jäikusega, kere ja raami jäikus on kombineeritult kasvanud 30%. See tähendab nii paremat juhitavust kui suuremat mugavust. Vedrustuse uuendamisel on keskendutud rattakäigu suurendamisele, mis on maastikusõidul üks olulisemaid omadusi. |
Uus elektrooniline roolivõimendiEsmakordselt saab Land Cruiser elektroonilise roolivõimendi. See leevendab maastikul sõites tõukeid roolile ning võimaldab sujuvamat ja lihtsamat manööverdamist kõigil kiirustel. Elektroonilise roolivõimendi kasutuselevõtt tähendab, et uue Land Cruiseri Toyota Safety Sense juhiabisüsteemide sekka lisandub ka sõiduraja hoidmise abisüsteem. |
Uued jõuülekandedUut Land Cruiserit tutvustatakse 2,8-liitrise diiselmootoriga, mis on seadistatud suurepärasesse jõudluse ja säästlikkuse tasakaalu. 204 DIN hj / 150 kW / 500 Nm mootori võimsus rakendub läbi uue kaheksakäigulise Direct Shift automaatkasti, mis võimaldab vedada kuni 3500 kg haagist. 2025. aasta alguses jõuab müügile ka efektiivse diiselmootori ja 48V tehnoloogiaga kerghübriid. |