Toyota Motor Europe andis Bolognas toimunud pidulikul tseremoonial 2025. aasta Ichiban auhinna 46 silmapaistvale edasimüüjale üle kogu Euroopa, kelle seast paistis välja ka Elke Rakvere esindus – pälvides tiitli teist aastat järjest ja kokku juba neljandat korda. Ichiban auhind antakse edasimüüjatele, kellel on kõrgeim klientide rahulolu nii müügi kui järelteeninduse osas.
Ichiban (jaapanikeelne sõna, mis tähendab "esimene" või "number üks") tuleneb väljendist Okyakusama Ichiban – klient ennekõike. See on Toyota kõrgeim klienditeeninduse tunnustus ja omamoodi kvaliteedimärk. Auhind põhineb ühtse Euroopa kliendirahulolu-uuringu tulemustel, mille eesmärk on mõõta, kui palju on igal esindusel täiesti rahulolevaid kliente.
Toyota Motor Europe president ja tegevjuht Yoshihiro Nakata tõstis esile, et Ichibani võitjad on saavutanud selle tiitli tänu järjepidevusele, hoolivusele ja sügavale arusaamale klientide vajadustest. "Suurepärane kliendikogemus sünnib ühest inimesest ja ühest käepigistusest korraga," ütles ta.
Tseremoonia leidis aset 24.–26. juunil Itaalias Bolognas, autospordi pärandist tulvil Motor Valleys, kus rõhutati meeskonnatöö, täpsuse ja distsipliini tähtsust – väärtusi, mida Ichibani laureaadid igapäevaselt praktiseerivad. Elke on esimene ja seni ainus edasimüüja Balti riikides, kes on saanud Ichiban auhinna koguni 14 korda.