2008. aasta Genfi autonäitus

Toyota esitleb 2008. aasta Genfi autonäitusel oma uusi keskkonnasõbraliku linnasõidu kontseptsioone.
  • Toyota uute pöördeliste iQ-linnaautode maailma esmaesitlus
  • Toyota uue kompaktse linnamaasturi Urban Cruiser Euroopa esmaesitlus
  • Toyota kerge laetava madalate emissioonidega hübriidi 1/X esitlemine
  • Tutvuge Toyota personaalse mobiilsuse kontsepti PM järeltulijaga – i-Realiga ning i-uniti ja i-swingiga


Uus linnaauto iQ
Toyota esitleb Genfi autonäitusel uut linnaautot iQ. iQ on peen linnaauto, mille vähem kui 3-meetrine disain mahutab 3+1 reisijat. Kuus murrangulist disaini- ja tehnilist uuendust pakuvad veel enamgi valikuid Toyota kasvavas linnaautode sarjas.

iQ väljendab individuaalsust ja kvaliteeti ning see on loodud pakkuma just sellist mobiilsust linnaliikluses, peensust ja mõtteerksust, mida tänapäeva autoostjad ootavad.
Tootmine algab 2008. aasta lõpus.

Uus kompaktne linnamaastur Urban Cruiser
Autonäitusel esitletakse ka Toyota uut kompaktset linnamaasturit Urban Cruiser. Linnamaasturite turule mõeldud Urban Cruiser on läbimõeldud auto maasturikasutajatele, kellele on oluline kütusekokkuhoid ja keskkond ning kes soovivad siiski aukartust äratavat sõidukogemust.

Jõuline maasturi stiil on kombineeritud praktilise kompaktse viieukselise korpusega, mis on ideaalne linnaliikluses manööverdamiseks. Eeldatavad CO2 heited on alla 140 g/km ning tootmine algab aastal 2009.

Juba edasijõudnud teadus- ja arendusstaadiumis olev Toyota laetav hübriid (Plug-in Hybrid Vehicle, PHV) on lahendamas linnaautode keskkonnamõjude vähendamise küsimusi. Lühemate sõitude jaoks saab auto jõudu akust. Pikemate reiside jaoks töötab PHV tavalise hübriidina, kasutades mootorit ja akut. Praktiline paindlik autosõit madalama heitetaseme, parema kütusesäästlikkuse ja suurema sõiduulatusega – Toyota loob nutikaid lahendusi tänapäeva maailma probleemidele.

1/X laetava hübriidi kontseptsioon
Genfis tutvustatakse ka Toyota 1/X laetavat hübriidi ja mitut kütust kasutavat sõidukit (Flexible Fuel Vehicle, FFV). Selle uuenduse eesmärgiks on tõsta kasutegurit kaalu vähendamise abil. 1/X siseruum on võrdne Toyota Priuse omaga, kuid sõiduk kaalub ainult 420 kg ning auto plaanitud kütusesäästlikkus on vaid 2,7 liitrit 100 km kohta. Selliste kergete toodete eelised on enesestmõistetavad ning koos Toyota uuenduslike hübriidtehnoloogiatega pakuvad need tõelist väljavaadet uue sõidukidisaini loomisel.

Personaalse mobiilsuse kontseptsioon – i-Real

Varasemaid personaalse mobiilsuse kontsepte, nagu 2003. aasta i-Unit ja i-Swing, kasutav i-Real on uusim teetähis Toyota teel nullheidetega tuleviku linnaliiklusse.

Sõiduki juhtimiseks kallutab juht oma kehakaalu mugavas „tugitoolis“. i-Reali elektriaku tagab 30 km sõiduulatuse ühes oma kahest sõidurežiimist. Sõiduki vertikaalne asend ja teljevahe kohanduvad vastavalt sõidukiirusele, muutes sõiduki piisavalt paindlikuks jalakäijateala piirkonnas või suuremate kiiruste jaoks ning ideaalseks lahenduseks linnaliikluse jaoks.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.