Toyota alustab täishübriidsõidukite tootmist Euroopa tehases

Täna on esimese Euroopas toodetava täishübriidsõiduki, uue Hybrid Synergy Drive’iga Aurise (Auris HSD) tootmise ametlik algus. Derbyshire’is Burnastonis paiknev Toyota tehas hakkab tootma uut Aurist HSD-d, et aidata saavutada müügieesmärk – 30 000 sõidukit aastas. Sõiduk tuleb müügile 32 Euroopa riigis ja esimesed kliendid saavad oma auto kätte juba juulikuus.

Sündmusel osaleb üle 300 töötaja ja kutsutud külalise, sealhulgas riigi ja kohaliku omavalitsuse, kohaliku kogukonna, äripartnerite ja meedia esindajad.

 

Toyota Motor Europe’i president Didier Leroy kiitis Ühendkuningriigi osakonna kvaliteeti ja tugevust: „Suurbritannia on tõestanud, et on väärtuslik äripartner. Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) meeskonna liikmed, kes tuginevad ligi 20-aastasele tootmiskogemusele, jätkavad kvaliteetset, tõhusat ja paindlikku tööd, et vastata Euroopa klientide kõrgetele nõudmistele. Täna avatakse Suurbritannias, uuendusliku tööstuse sünnimaal, uus lehekülg, sest seal hakatakse tootma Euroopa esimest täishübriidsõidukit.”

 

TMUK tegevdirektor Katsunori Kojima ütles: „See on TMUK jaoks tähtis päev, sest me tähistame Hybrid Synergy Drive’iga Aurise, järjekordse Suurbritannias ehitatava tippmudeli tootmise ametlikku algust. Maailmaklassi sõiduki tootmiseks on vaja maailmaklassi meeskonda ning meie töötajate pühendumus ja sihikindlus on ülioluline. See on Toyota säästliku tehase musternäide Euroopas ja sellest saab tõeline ökotehas, kus keskkonnahoidlikud inimesed ehitavad keskkonnahoidlikke autosid.”

 

Tänase tähtpäeva eel kõneldes ütles Ühendkuningriigi äritegevuse, uuenduste ja kutseoskuste minister dr Vince Cable: „Toyota otsus teha Burnastoni tehasest maailma ainus tehas, kus valmistatakse hübriid-Auriseid, on suur tunnustus Ühendkuningriigile kui uue põlvkonna autode tootmispaigale. See on teistele tootjatele kindel märk, et kui te ei ole Ühendkuningriigis, jääte ilma nendest oskustest ja teadmistest, mida Ühendkuningriigil on pakkuda.”

 

Uus Auris HSD tähendab, et Hybrid Synergy Drive’i tehnoloogiat hakatakse kasutama ühel Toyota põhimudelil. See uus viieukseline luukpära on väga konkurentsitihedas C-klassis esimese ja ainsana varustatud täishübriidmootoriga. Hybrid Synergy Drive’i tehnoloogias kajastuvad Toyota keskkonnasäästlikkuse sihid ja püüd säästva liikluse poole ning seda tehnoloogiat hakatakse põhilisena kasutama kõigil tulevastel mudelitel.

 

Hybrid Synergy Drive’i juured on esimese põlvkonna Priuses, maailma esimeses masstootmises olevas hübriidsõidukis. See 1997. aastal Jaapanis ja 2000. aastal Euroopas turule toodud mudel tähistas tõelist läbimurret sõidukimootorite arengus ja säästvas liikluses.

 

Auris HSD algav tootmine on suur samm selle poole, et Toyota täishübriidajami tehnoloogiat hakatakse rakendama terves ettevõtte mudelivalikus. See peaks toimuma kõige varem 2020. aastatel. Auris HSD on kütusesäästu poolest oma klassi liider, selle kütusekulu on vaid 3,8 l / 100 km ja CO2 heitkogus kõigest 89 g/km, mis on märkimisväärselt säästlik tulemus. Lisaks tekitab Auris HSD palju vähem NOx ja tahkete osakeste heidet kui samaväärse jõudlusega diiselautod.

 

Uusi Auris HSD-sid hakatakse kokku panema Toyota Manufacturing UK Burnastoni tehases Derbyshire’is ja Hybrid Synergy Drive’i süsteemi tõhusaid 1,8-liitriseid bensiinimootoreid ehitama Põhja-Walesis Deeside’is. 1992. aastal Burnastonis avatud tehas oli Toyotal esimene Euroopas ja sellest saab nüüd esimene Euroopa tehas, kus hakatakse tootma täishübriidsõidukeid. Hybrid Synergy Drive’iga Aurist hakatakse tootma samal tootmisliinil kus bensiini- ja diiselmootoriga Aurist, kõrvuti Avensisega.

 

Kvaliteet on TMUK jaoks alati esmatähtis ja kõiki tootmisvõtteid hinnatakse ikka uuesti, et hoida esmaklassilist ehituskvaliteeti, vastupidavust ja töökindlust. Deeside’i ja Burnastoni tehases kehtestati hübriidsõidukeid puudutava tegevuse kohta uus kvaliteedikontrolli kord.

 

TMUK on Euroopas Toyota säästliku tehase musternäide, kus kasutatakse vähem loodusvarasid ja peetakse lugu looduskeskkonnast. TMUK järgib Toyota kõikehõlmavaid säästva tegevuse põhimõtteid, mis arvestavad kogu sõiduki olelusringi tootekujundusest, tootmisest, müügist ja kasutamisest kuni sõiduki ringlussevõtuni.

 

TMUK koguinvesteering on üle 1,85 miljardi naela (2,2 miljardi euro) ja see on üks Toyota üheksast Euroopas paiknevast tootmisettevõttest. TMUK sõidukitoodang ületas 2010. aasta juunis kolme miljonit.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.