Sõltumatu uuring kinnitab, et Toyota on hübriid- ja elektrisõiduki soetamise puhul klientide esimene valik

Vastustest 2011. aasta märtsis avaldatud uuringu raames esitatud küsimusele „Kas kliendid on valmis ostma elektriautosid ja kas nad soovivad neid osta?” selgus, et tarbijad seostavad hübriid- ja elektrisõidukite tootmisega kõige sagedamini Toyotat.

Seda teemat käsitlesid autotööstuse aruka tehnoloogia ettevõte EurotaxGlass ning Suurbritannia turundus- ja uurimisinstituut Harris Interactive oma viimases ühisuuringus „Autotööstuse elektrifitseerimine Euroopa kliendi vaatepunktist”.

Umbes 30% vastanutest näitasid üles mõningast huvi elektri- või hübriidautode vastu, kusjuures kõikidel turgudel tõusis esile Toyota, mille puhul klientide kaubamärgiteadlikkus oli kõige suurem. Kui uuringus osalejatel paluti nimetada elektri- või hübriidauto marki, siis umbes 15% nimetasid Toyotat ja ainult 6% nimetasid kõige suuremat konkurenti hübriidautode tootmises.

Lisaks on Toyota kõige keskkonnasäästlikum mudel ainus tuntuim elektri- või hübriidauto: 16% vastanutest teadsid auhindadega pärjatud Priust ja ainult 6% nimetasid lähima konkurendi mudelit.

Uuring kinnitab Toyota usku hübriidsõidukituru tugevasse potentsiaali, järeldades: „Klientide avatus alternatiivsetele autodele on palju suurem kui nende mudelite praegune turuosa. Ja see kehtib kõikide Euroopa peamiste turgude kohta.”

Toyota on müünud kogu maailmas juba üle kolme miljoni hübriidauto ja jätkab täishübriidtehnoloogia juurutamist oma Euroopas müüdavasse mudelivalikusse.

Auris HSD edukale tulekule C-segmenti 2010. aastal järgnes 2011. aastal Genfi autonäitusel esitletud Yaris HSD ideeauto, mis näitab Toyota kavatsust tuua Hybrid Synergy Drive® ka B-segmenti, mis on suurim segment Euroopas. Samal autonäitusel debüteeris Euroopa esimene seitsmekohaline täishübriidne sõiduk Prius+, mis tuleb Euroopas turule 2012. aastal.

Eelmisel aastal seadis Toyota jätkusuutliku liikuvuse uue verstaposti, tuues üleilmse piiratud liisinguprogrammi kaudu turule Priuse pistikühendusega hübriidmudeli. 2012. aastal viib Toyota selle seeriatootmisse.

Kuna elektriautode müüki piirab veel hind, sõiduulatus ja laadimispunktide puudumine, siis Toyota arvates on pistikühendusega hübriidtehnoloogia kõige teostatavam tehnoloogiline lahendus mootorite elektrifitseerimiseks lühikeses ja keskpikas perspektiivis.

Priuse pistikühendusega hübriidmudel näitab Hybrid Synergy Drive®-i süsteemi võimaluste olulist laienemist, pakkudes juhile parimat mõlemast maailmast. Täiselektrirežiimi sõiduulatust on nüüd pikendatud ja see sobib lühemate vahemaade läbimiseks, samas kui hübriidajami bensiinimootor võimaldab Priuse pistikühendusega mudelil läbida ka pikki vahemaid.

 

Toyota on jätkuvalt veendunud, et tulevikutehnoloogia keskmeks on hübriidajam.

Hybrid Synergy Drive®’i tehnoloogiat on müüdud juba üle 30 aasta ja see on andnud ettevõttele konkurentsitult suurima tagasiside klientidelt, tänu millele on saavutatud vaieldamatu juhtpositsioon jätkusuutliku liikuvuse edendamisel.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.