Toyota pälvis rahvusvaheliste keskkonnasäästlike kaubamärkide pingereas esikoha

Toyota saavutas esimest korda koostatud pingereas „Kõige keskkonnasäästlikumad rahvusvahelised kaubamärgid”, mille konsultatsioonifirma Interbrand avaldas 26. juulil 2011, kindla esikoha kui kõige rohelisem kaubamärk. Selle järjestuse koostamisel võeti arvesse avalikkusele kättesaadavat teavet kaubamärgi tegevuse keskkonnamõjude kohta ja seda, milline mulje on avalikkusele jäänud kaubamärgi keskkonnahoidlikkusest ehk kuivõrd rohelise kaubamärgiga on tegu.
Interbrandi aruande kohaselt on Toyota üks parimaid näiteid sellest, kuidas juhtimisel on üheks keskseks põhimõtteks võetud keskkonnasäästlikkus, lisaks on ettevõte samal ajal haaratud sisukasse teabevahetusse tarbijatega üle terve maailma.

Toyota järjepidevat pühendumist keskkonnateemale rõhutab 2011. aasta märtsis avaldatud Toyota Global Vision, mille eesmärk on vähendada süsinikuheidet selle automargi tervikliku tootmis- ja müügitegevuse kaudu. Muu hulgas püüab Toyota taaskasutamise abil säästa loodusvarasid ja tegutseda kooskõlas loodusega.

Aruande järgi on üks peamine tegur, mis aitas Toyotal saavutada sedavõrd head keskkonnasäästlikkuse näitajat, selle täishübriidne tehnoloogia. Alates turuletoomisest 1997. aastal on Priuse legendaarsel hübriidautol, mille kolmandat põlvkonda praegu toodetakse ja mis pakub autoomanikele terves maailmas võimalust liikuda ringi erakordselt keskkonnasäästlikul viisil, oma osa selles, et Toyota ja Lexuse hübriidsõidukeid on maailmas müüdud kokku 3,2 miljonit.

Alates 2010. aastast on ka kompaktne Toyota Auris, mida toodetakse Ühendkuningriigi autotehastes, Toyota eesrindliku täishübriidse tehnoloogiaga. Priuse autoperele saabub peagi lisa seitsmeistmelise mudeli Prius+ näol ja järgmine verstapost Toyota pidevates, enam kui 40 aastat väldanud püüdlustes säästvate transpordilahenduste ja ideaalse ökosõiduki väljatöötamise poole on 2012. aastal esitletav pistikühendusega hübriid-Prius.

Toyota, lähtudes keskkonnasäästlikes tegevustes pikaajalistest ja „puuraugust paaki” hinnangutest, viib oma Euroopas asuvates rajatistes ellu mitmeid keskkonnaalgatusi. Hiljuti teatavaks tehtud algatuste hulka kuuluvad näiteks Prantsusmaa tootmisrajatise päikesepatareide sein Valenciennesis, Ühendkuningriigis Derbyshire’is asuva tootmisüksuse päikesepatareide park, mis on esimene omataoline selle riigi autotootjate seas, ja kavandatav kahe tuuleturbiini paigaldamine Toyota logistikakeskuses Zeebrugges Belgias.

Keskkonnasäästlikemate kaubamärkide edetabeli koostamise meetodi töötas Interbrand välja koos konsultatsioonifirmaga Deloitte, et keskkonnasäästlikkuse näitaja oleks kohaldatav erinevates tööstusharudes. Järjestuse koostamisel küsitles Interbrand ka umbes 10 000 tarbijat maailma kümnel suurimal turul (USAs, Jaapanis, Hiinas, Saksamaal, Prantsusmaal, Ühendkuningriigis, Itaalias, Brasiilias, Hispaanias ja Indias), et hinnata seda, kuivõrd keskkonnasäästliku mulje on erinevad kaubamärgid endast jätnud. Lisaks kasutati kaubamärkide keskkonnamõjude hindamiseks avalikkusele kättesaadavat teavet ja Thomson Reutersi andmebaasi ASSET4.
Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.