Toyota tunnustas Eesti edasimüüjat Euroopa kliendirahulolu auhinnaga

Budapestis Rahvusassamblee hoones 08.05.2012 toimunud Toyota Ichibani Euroopa kliendirahulolu auhinnagalal anti Mustakivi Autole üle Toyota kõrge autasu.

Tallinna ettevõtet Mustakivi Auto tunnustati erakordselt hea klienditeeninduse eest nii müügi kui ka müügijärgsete teenuste valdkonnas. Auhinna andis Mustakivi Auto esindajale Tanel Teimannile üle Toyota Motor Europe’i president ja tegevjuht Didier Leroy.

 

Toyota standardite kohaselt läbi viidud hindamise käigus jälgiti umbes 2600 Euroopa edasimüüja pikaajalisi tegevustulemusi ja anti nendele hinnang. Väga rangete kriteeriumide alusel valiti välja 42 edasimüüjat, kes pälvisid Toyota Euroopa esinduse erilise tunnustuse.

 

TME president ja tegevjuht Didier Leroy lausus auhinnatseremoonial peetud kõnes: „Peame tegema nii, et kõik meie tooted ja kontaktid klientidega ületaksid klientide ootusi. Toyota ostmine on kliendi valik ja meie eesmärk on tagada, et klient jääb oma otsusega rahule!”

 

Ichiban on jaapanikeelne sõna, mis tuleb väljendist Okyakusama Ichiban („klient ennekõike”), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”. Alates 2007. aastast, mil TME hakkas iga-aastast Ichibani auhinda välja andma, on Toyota edasimüüjate kliendirahulolu näitajad paranenud müügi valdkonnas umbes 24% ja müügijärgsete teenuste valdkonnas 17%.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.