Neli maailma ja Euroopa esmaesitlust Genfis

Neli maailma ja Euroopa esmaesitlust Genfis
Vaid paar nädalat pärast Yarise – Euroopa enim müüdud Toyota mudeli – uue seeria turuletoomist Euroopas toob Toyota Genfi moto-show’l avalikkuse ette Yarise uue jõulise käsituse. T Sportil on 1,8-liitrine mootor ehk suurim, mis kunagi sellele mudelile on paigaldatud. Uued põrkerauad, radiaatorivõre, valuveljed ja täiustatud vedrustus annavad Yarise uuele sportversioonile jõulise ilme.
  • Yaris T Sport – uus sportlik käsitus;
  • Uus täiustatud Prius;
  • „Minilinnamaastur“ Urban Cruiser – uus julge käsitus Toyota ED2 stuudiolt;
  • Fine-T ja i-swing – Toyota uusimad käsitused.

 

Uus täiustatud Prius

Maailma enim müüdud hübriidauto tegi 2006. aasta alguseks läbi uuenduskuuri. Lisaks uuele välisilmele leiab auto juurest mitmeid uuenduslikke lahendusi. Ka sõidudünaamika ja salongiviimistlus on viidud uuele tasemele.

Priuse tõmbenumbriks on nutikas parkimisabi süsteem IPA – esimene omataoline Euroopas –, mis on ainulaadne, kuid samas lihtne, võimaldades juhil valida sobiva parkimiskoha ja lasta seejärel autol ennast ise õigesse kohta manööverdada. Juhi ülesandeks jääb vaid kontrollida auto kiirust.

„Minilinnamaastur“ Urban Cruiser – uus julge käsitus

Futuristliku „minilinnamaasturi“ Urban Cruiser loojaks on Toyota Euroopa disainistuudio ED2.

Sellel kavandil on mitmeid Toyota varasemate SUV-de omadusi, kuid eristub oma peene dünaamika ja tahumatu originaalsuse poolest selgelt kõigist teistest sõidukitest. Ka salongikujundus, mis on saanud inspiratsiooni mööblidisaini viimastest suundumustest, paistab silma oma uuendusmeelsuse poolest.

Auto mõiste saab uue sisu: Fine-T ja i-swing

Need kaks edumeelset käsitust näitavad meile teed tulevikku ja demonstreerivad Toyota poolt pakutavaid lahendusi, kuidas tagada inimestele ka edaspidi liikumisvõimalused, koormates seejuures võimalikult vähe keskkonda.

Fine-T, millel on sama suur salong kui Avensisel, kuid on välismõõtmetelt pigem Yarise sarnane, esindab kütuseelementidega hübriidsõidukite järgmist põlvkonda. Sõltumatu nelja ratta pööramissüsteem võimaldab keerata väga järsu nurga all. Tänu sellele on sõiduki pöörderaadius väga väike – tavalise auto puhul oleks see täiesti mõeldamatu.

i-swing, mis põhineb IT ja robotiteaduse uusimatel tehnoloogiatel, kujutab endast sõiduvahendite seas täiesti uut arengusuunda ning viib inimese-masina suhtluse palju vahetumale tasandile.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.