TOYOTA ON BALTIMAADES ENIM MÜÜDUD AUTOMARK

TOYOTA ON BALTIMAADES ENIM MÜÜDUD AUTOMARK
  • Toyota on Eestis, Lätis ja Leedus kõige populaarsem automark, mida müüdi 2016. aastal 8397 sõidukit.
  • Toyota hübriidmudelite müük suurenes 2016. aastal 2015. aastaga võrreldes 2,6 korda.
  • Toyota Auris on C-segmendis enim müüdud auto.

Toyota on Baltimaades kõige populaarsem automark, mida müüdi 2016. aastal 8397 sõidukit. 2015. aastaga võrreldes müüs Toyota eelmisel aastal 1452 sõidukit ehk ligi veerandi võrra rohkem. Toyota on ka kaubamärk, mille turuosa on 2015. aastaga võrreldes suurenenud kõige rohkem, ulatudes 12,1%-ni, mis teeb sellest kõige rohkem eelistatud automargi Baltimaades.

 

Suurim osakaal Toyota müügist 2016. aastal tulenes Eesti turult, müües kokku 3659 sõidukit. Selle tulemusega on Toyota ülekaalukalt eelistatuim automark Eestis, edestades kõiki teisi automarke ning kindlustades juhtpositsiooni seitsmendat aastat järjest.

 

TOYOTA HÜBRIIDMUDELITE JUHTPOSITSIOON

Koos Toyota hübriidmudelite valiku pideva suurenemisega kasvas eelmisel aastal järsult ka Toyota hübriidide müük. 2015. aastal müüs Toyota 652 hübriidmudelit, kuid 2016. aastal suurenes müük muljetavaldavad 260% ja terves Toyota mudelivalikus müüdi 1684 hübriidi. See tähendab, et kõigist Baltimaades müüdud Toyota mudelitest eelistas Toyota hübriidtehnoloogiat üks viiendik klientidest.

 

Kõige populaarsemad Toyota hübriidmudelid on RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid ja Auris Hybrid – ligikaudu 40% nendest mudelitest ostetakse hübriidajamiga. Kolme peamise hübriidmudeli müügist rohkem kui poole moodustab Yaris Hybrid. Samuti haarab mudel enda alla kuni 51% kõigist Yarise jõuseadmete müügist. C-segmendis on juhtival kohal Toyota Auris, mida on müüdud 1725 sõidukit. Lisaks on kõigist müüdud Aurise mudelitest 36% hübriidajamiga. Koos mudelivaliku uusima sõidukiga Toyota C-HRiga müüb Toyota nüüd kokku 7 hübriidmudelit: Yaris, Auris / Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-in, Prius+ ja Toyota C-HR.

 

ÜLEILMNE VERSTAPOST – 10 MILJONIT TOYOTA HÜBRIIDI

Meil on hea meel anda teada, et 2017. aasta 31. jaanuaril ületas Toyota hübriidsõidukite üleilmne müük 10 miljoni künnise. Viimane miljon lisandus vaid üheksa kuud pärast üheksa miljoni piirini jõudmist eelmise aasta aprillis. Toyota hübriidsõidukite üha suurenev populaarsus näitab selgelt, et hübriidtehnoloogial on tulevikku. Samuti on see saamas üheks peamiseks lahenduseks kasvuhoonegaaside heitkoguste ja muude saasteainete vähendamisel.

 

Toyota on pühendunud autode negatiivse keskkonnamõju vähendamisele ja oma panuse andmisele jätkusuutliku ühiskonna loomisel. Toyota peab hübriidtehnoloogiat peamiseks keskkonda säästvaks 21. sajandi tehnoloogiaks. Hübriidtehnoloogia hõlmab kõikvõimalikke komponente, mida on vaja, et valmistada keskkonnasäästlikke sõidukeid, mis kasutavad erinevaid kütusekombinatsioone, alates elektriakudega autodest ning lõpetades vesinik-kütuseelementidel põhinevate sõidukitega. Toyota töötab pidevalt selle nimel, et suurendada oma keskkonnasäästlike sõidukite valikut.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.