Toyota seab üle 1,2 miljoni sõidukiga uue 2008. aasta läbimüügi eesmärgi Euroopas

Toyota Motor Europe (TME) teatas oma eesmärkidest ületada Euroopas 2008. aastal 1,2 miljonit müügiühikut*, saavutades sealjuures 2010. aasta läbimüügi eesmärgi kaks aastat planeeritust varem.
TME prognoosib, et ühtlase kasvuga Lääne-Euroopas kaasneb kiirenenud kasv Ida-Euroopa ja Venemaa turul, võimaldades esitada müügieesmärkidele jätkuvalt väljakutseid. Koos uue Peterburi tehase – kus hakatakse tootma Camry´t– avamisega Venemaal 2007. aastal saab Toyota müügikasv toetust üheksa tehase tootmisvõrgustikust, mis tagab Euroopa tootmisvõimsuses 850 000 ühiku ületamise. 2006. aastaks on Toyota seadnud eesmärgiks ületada Euroopas 1 miljon ühikut Toyota kaubamärgi ja 48 000 ühikut Lexuse kaubamärgi müügis. Töötades rekordilise mahuga, seab Toyota eesmärgiks toota 2006. aastal 806 000 autot, 860 000 mootorit ja 575 000 käigukasti.

TME president ja tegevjuht hr Tadashi Arashima sõnas: “Toyota on kindlalt pühendunud edaspidisele kasvule Euroopas. See saab toimuda ainult siis, kui me võtame endale vastutuse hea Euroopa ettevõttena, pakkudes oma klientidele kõige uuenduslikumaid keskkonna- ja turvatehnoloogiaid ning kõrgekvaliteedilist hooldust ja tooteid.”

Uue Euroopa läbimüügi eesmärgi teatavaks tegemine tuleneb sellest, et Toyota Motor Corporation (TMC) on seadnud 2008. aasta ülemaailmseks konsolideeritud läbimüügi eesmärgiks** ligikaudu 9,8 miljonit ühikut. 2006. aastaks on TMC ülemaailmne konsolideeritud läbimüügi eesmärk 8,85 miljonit ühikut.

2005. aastal nautis Toyota oma üheksandat järjestikust rekordilise läbimüügi aastat Euroopas. 964 208 tarnitud sõidukiga – 935 431 Toyota ja 28 777 Lexusega – oli Toyota eelmisel aastal oma läbimüügi 5%-lise kasvu tunnistajaks tõusudeta koguturul. Toyota turuosa kasvas 0,2 protsendipunktilt 5,1%-le – see on ettevõtte läbi aegade suurim turuosa Euroopas. Samuti tootis Toyota oma tehastes 638 000 autot, 588 000 mootorit ja ligi 337 000 käigukasti.

* = TME läbimüügi eesmärk puudutab ainult kaubamärke Toyota ja Lexus.
** = TMC ülemaailmne konsolideeritud läbimüügi eesmärk hõlmab kaubamärke Toyota, Lexus, Daihatsu ja Hino.
Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.