Toyota Land Cruiseri täiustatud mootorid

Rea oluliste tehniliste täiustuste eesmärgiks on hoida legendaarne Toyota Land Cruiser jätkuvalt Euroopa linnamaasturite (SUV) turusegmendi esirinnas. Uuendused tähendavad populaarse diiselmootori 3.0 D-4D suuremat võimsust, jõulise V6-bensiinimootori ökonoomsemat tööd ning suuremat sõidumõnu kogu margi ulatuses – tänu väiksemale müra- ja vibratsioonitasemele. Uute mootorite tõttu on Land Cruiseri kõik mudelid nüüd täielikus vastavuses direktiiviga Euro 4.
  • Võimsam 3,0-liitrine D-4D
  • Kõigil mudelitel süsihappegaasi vähendatud heitmed
  • Kõik mootorid vastavad nüüd direktiivile Euro 4
  • Väiksemad ekspluatatsioonikulud õliseiresüsteemi tõttu (D-4D)
  • Vaiksem ja sujuvam sõit tõstab tuju

 

Võimsam diisel D-4D

Land Cruiseri 3,0-liitrine D-4D (nimega 1KD) on praegu tehniliselt maailma üks kõige eesrindlikumaid diiselmootoreid, mille moment 410 Nm õigustab igati autole kujunenud „kõikjalsõitja“ mainet. Mootori väljundvõimsust on veelgi tõstetud – kuni 127 kW (173 hj DIN) kiirusel 3400 p/min – ning maksimummomendi piirkond avardus vahemikuni 1600 p/min kuni 2800 p/min.

Suurenenud võimsusest hoolimata on 3.0 D-4D süsihappegaasiemissioon langenud ja mootor vastab täielikult Euro 4 emissiooninormidele.

Ökonoomsem V6-bensiinimootor

Suurenenud võimsusest hoolimata on 3.0 D-4D süsihappegaasiemissioon langenud ja mootor vastab täielikult Euro 4 emissiooninormidele.

Parem kütusesääst saavutatakse paindlukustussüsteemi lisamisega nüüdisaegsele automaatkäigukastile, mis on Land Cruiseri V6-bensiinimootori tavavarustuses. Paindlukustussüsteem võimaldab suurendada lukustussiduri tööpiirkonda, tagades juhitava libisemise.

Kolmeukselise V6 kombineeritud kütusekulu on nüüd vaid 12,3 l 100 km kohta (viieukselisel 12,4 l / 100 km) ning süsihappegaasi emissioon on samuti väiksem – vastavalt 288 g/km ja 291 g/km.

Mõnusam sõit uuendatud diisliga

Kaasaegne teise põlvkonna ühisanumpritsega diisel, madal surveaste ja põlemise täpne reguleerimine tähendavad, et Land Cruiser 3.0 D-4D on juba praegu üks sujuvamaid ja tasasemaid diisleid linnamaasturite turul. Täiendav heliisolatsioon mootori ümber ning armatuurlaua taga vähendab sõitjate jaoks müra ja kõledust veelgi.

Mürasummutav esiklaas tuleb tavavarustusse ja mootoriruumi ümbrusse lisandub uretaanvahtu. Kogukas mootorikate vahejahuti peal mitte üksnes ei paranda välimust, vaid nõrgendab ka mootorimüra.

Uus tehnoloogia tähendab kindlasti omanikukulude vähenemist – õliseiresüsteemi rakendamine võimaldab tõsta mootori vastupidavust ning pikendada seeläbi hooldusintervalle.

Land Cruiser – legend on saanud veelgi paremaks.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.