Uus Toyota C-HR – veel jõulisema hübriidajamiga

Uus Toyota C-HR – veel jõulisema hübriidajamiga

Detsembris jõuab Eestis salongidesse uus Toyota C-HR, mille valikus on kaks erinevat hübriidjõuallikat. Lisaks pakub mudel uut multimeediasüsteemi ja kujunduse täiustusi, säilitades samas selle tuntud kuju.

Uuel Toyota C-HRil on kasutusele võetud 2,0-liitrine Hybrid Dynamic Force'i mootor. Kõnealune süsteem, mis arendab võimsust 184 hj, pakub nii paremaid sõiduomadusi kui ka ülimat säästlikkust. Saadaval on ka täiustatud 122 hj 1,8-liitrine hübriidsüsteem, mis annab C-HRi klientidele võimaluse valida kahe erineva hübriidajami vahel.

 

2,0-liitrise Hybrid Dynamic Force'i turuletoomine annab klientidele võimaluse valida kahe väga säästliku hübriidajami vahel, mille CO2-heitkogus algab 109 g/km 1,8-liitrisel süsteemil ja 118 g/km uuel 2,0-liitrisel ajamil (WLTP-standard).

 

Toyota Baltic AS-i turundusdivisjonijuhi Marek Maide sõnutsi on kaks kolmandikku Baltikumis ostetud Toyota C-HRidest hübriidid. „Kui 2016. aastal oli enamik ostetud C-HRidest bensiinimudelid (57%) ja hübriidide osakaal oli 43%, siis sel aastal eelistavad C-HR hübriidmudelit juba peaaegu 60% Eesti klientidest,“ ütles Maide.

 

C-HR hübriidi eelistamiseks on klientidel mitu põhjust. Hübriidmudel kasutab maksimaalselt ära bensiini ja elektri pakutavaid hüvesid. Linnas sõidab C-HR hübriid peaaegu pool ajast elektrirežiimis, hoides sõiduki kütusekulu ja heitkogused nullilähedased, ning sõitmise ajal laeb auto end ise.

 

Seesugune hästi läbimõeldud tehnoloogia muudab autosõidu nauditavaks, ent on ka majanduslikult mõistlik valik. Lisaks saab vastupidavale kõrgepingeakule 10-aastase garantii, mis pakub täiendavat meelerahu ja kindlustunnet.

 

Uus 2,0-liitrise Hybrid Dynamic Force'i ajamiga Toyota C-HR jääb truuks oma äratuntavale visuaalsele välimusele ja kupeelikele joontele. Selle meeldejääva välimusega sõiduki täiustamisel on pööratud suurt tähelepanu nii esi- kui ka tagaosale ning jõulist figuuri rõhutab tugev, lai ja kõrge hoiak.

 

Esi- ja tagatuledes on võetud kasutusele esmaklassiline LED-tehnoloogia ning esituledes on ühendatud päevatuled ja suunatuled, nii et kaugtulede kohale tekib üks pidev joon. Tagaosas ühendab uusi liittulesid läikivmust spoiler, mis loob tervikliku puhta kuju.

 

Dünaamiliste täiustuste hulka kuuluvad sõidutunnetuse parandamiseks tehtud EPSi (elektrilise roolivõimendi) muudatused. 2,0-liitrisel hübriidmudelil on ka uus vedrustus, mis parandab sõidumugavust ja tagab samal ajal suurepärase juhitavuse.

 

Kõikide mudelite juurde kuulub sõiduki 11 eri punktis parandatud müratase, vibratsioon ja jäikus, mis vähendab veelgi sõitjateruumi müra.

 

Uuel C-HRil on uus multimeediasüsteem, mille saab täielikult nutitelefoniga ühendada ning mis toetab rakenduste Apple CarPlay™ ja Android Auto™ uusimaid versioone. See toetab ka üle õhu kaardiuuendusi, mis võimaldavad mugavalt reisida tänu Euroopa teekaartide uusimatele versioonidele.

 

Uus 2,0-liitrine Toyota C-HR on saadaval neljas varustustasemes: Style, Style Plus, Luxury ja Limited Edition ning hinnad algavad 26 400 eurost.

 

C-HR 2020 hinnakiri   Tutvu uue C-HR'iga

 

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.