Müügile jõudis Toyota Highlander hübriid

Müügile jõudis Toyota  Highlander hübriid

Toyota alustas oma suurima hübriidmaasturi, Highlanderi, eelmüüki ja avaldas müügihinna. Uus 7-kohaline mudel on saadaval ainult hübriidina ning esimesed sõidukid jõuavad Baltimaade müügisalongidesse tuleva aasta veebruari alguses.

Highlander lisandub Toyota SUV-mudelite perekonda, kuhu kuuluvad juba RAV4, C-HR, Land Cruiser ja peatselt ka Yaris Cross. Toyota Balticu turunduse divisjoni juht Marek Maide ütles, et uuel Highlanderil on kõik hinnatuimad Toyota SUV-de omadused koos kaasaegseimate funktsioonide ja uusima tehnoloogiaga. "Näiteks on Highlanderil kõige võimsam Toyota hübriidajam koos AWD-ülekandega. Mudel on varustatud neljanda põlvkonna hübriidajamiga, sellel on intelligentne nelikveosüsteem ja kahetonnine veovõime. Samal ajal pakub see juhile mugavust, turvalisust ja sõidurõõmu," ütles Maide.

 

Highlanderi hinnad algavad alates 44 900 eurost.

 

Suurim SUV Toyota mudelite perekonnas

Nelikveolise Highlander hübriidi kere on 4,97 meetrit pikk. Teine istmerida on 180 mm ulatuses nihutatav, et kaks täiskasvanut pääseksid vaevata kolmandasse ritta istuma, tagades neile seal piisava jalaruumi.

 

Sõltuvalt varustustasemest saab pagasiluuki avada kas nupuvajutuse või jalaviipega tagumise kaitseraua all. Pagasiruumi saab muuta veelgi mahukamaks, langetades teise ja kolmanda rea istmed.

 

Nelikveoline Toyota hübriid

Highlander on varustatud Toyota neljanda põlvkonna hübriidajamiga, mis koosneb Atkinsoni tsüklis töötavast 2,5-liitrise töömahuga bensiinimootorist ning kahest eesmisest ja ühest tagumisest elektrimootorist. Sõiduk on varustatud ka AWD-ülekandega, mis lisab stabiilsust, säilitades sõidurõõmu mis iganes teekatte korral.

 

Koguvõimsusega 244 hj, on sellel ruumikal SUV-l omas autoklassis parim võimsuse ja CO2  heite suhe. Keskmiselt kulub bensiini vaid 6,6 l/100 km kohta ning heitkogus on 149 g CO2/km (WLTP sõidutsüklis). NEDC-sõidutsükli järgi aga 5,1 l/100 km kohta ning CO2  näitaja on 116 g/km. Kiirendus nullist sajani on 8,3 sekundit.

 

Valida saab nelja sõidurežiimi vahel: Eco, Normal, Sport ja Trail, mida saab kasutada koos elektrilise EV-režiimiga.

 

Varustuspaketid

Highlander on varustatud viimase põlvkonna Toyota Safety Sense aktiivohutuspaketiga (kõikidel varustustasemetel), mis aitab juhti mitmesugustes liiklusoludes.

 

Ohutuspakett sisaldab kokkupõrke ennetussüsteemi (PCS) koos jalakäijate tuvastamise süsteemiga päeval ja öösel, jalgratturite päevasel ajal tuvastamise funktsiooni ja aktiivset roolimisabi süsteemi, mis aitab vältida kokkupõrkeid jalakäijate ja objektidega. Lisaks sisaldab see kohanduvat kiirushoidikut (ACC), liiklusmärkide jälgimist (RSA), sõiduraja jälgimise abi (LTA), sõidurajalt lahkumise hoiatust (LDA) ja automaatseid kaugtulesid (AHB).

 

Highlanderi valikus on kolm varustustaset: Luxury, Executive ja Premium. Luxury varustustasemel pakutakse premium-tüüpi varustust: nahkistmed, vihma- ja hämaraandurid, juhtmevaba mobiililaadimine, 3-tsooniline automaatne konditsioneer, elektriliselt reguleeritav juhiiste, nutitelefoni ühenduvus (toetab Apple CarPlay'd ja Android autot), pimeala monitor (BSM), tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatus (RCTA) ja palju muud.

 

Premium-varustustasemega kaasnevad 20-tollised valuveljed, mälufunktsiooniga uksepeeglid ja juhiiste, soojendusega teise rea istmed, ventileeritud esiistmed, Toyota Touch 2 multimeediasüsteem ja 12,3-tollise ekraaniga navigatsioonisüsteem, JBL-i Premium Sound System helisüsteem, jalaviipega avanev pagasiluuk, esiklaasinäidik, panoraamvaate monitor, elektriline panoraamkatus (tehase valikuna) ning mitmed teised funktsioonid ja omadused.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.