Täiesti uue Toyota GR 86 maailma esmaesitlus

Täiesti uue Toyota GR 86 maailma esmaesitlus
  • Truu oma eelkäija põhimõtetele – sõidumugavus ennekõike
  • Väle ja kaasahaarav, kerge, madala massikeskme ja suurepärase juhitavusega
  • GR sportautode mudelivaliku kolmas auto, mis liitub kõrgelt hinnatud GR Supra ja GR Yarisega
  • Uus 2,4-liitrine boksermootor pakub paremat jõudlust kui enne

 

Toyota Gazoo Racingu ja Subaru ühisel digiüritusel tutvustati täna maailmale kauaoodatud sportautot GR 86. Toyota uusim sportauto täiendab GR-mudelite valikut ning sellest saab GR Supra ja GR Yarise kõrval kolmas GR-mudel maailmas.

GR 86 jätkab algupärase GT86 vaimus ja säilitab kõik 2012. aastal välja tulnud ning üle 200 000 eksemplari müünud mudeli tugevad küljed ja võlud. Tänu alumiiniumist katuse- ja kerepaneelidele ning muude kaalu vähendavate lahenduste kasutamisele on GR 86 oma segmendi üks kergemaid neljakohalisi kupeesid.

 

Eelkäijaga võrreldes on paranenud ka jõudlus – uue, kerge ja vabalthingava boksermootori töömaht on kasvanud 2,4 liitrini.

 

Uue GR 86 mõõdud on peaaegu identsed GT86 omadega, säilitades madala massikeskme ja seeläbi suurepärase erksa juhitavuse. Šassii jäikus on eelkäijaga võrreldes kasvanud tervelt 50% võrra, parandades juhitavuse teravust ning roolimise täpsust.

 

Aerodünaamiliste komponentide loomisel (nt eesmised õhusuunajad ja küljekarpide lisad) on tuginetud autospordi kogemustele. Seetõttu suudab GR 86 pakkuda oma klassi parimat juhitavust ja sõidustabiilsust.

 

Uus GR 86 lansseeritakse Euroopas ja rohkem detaile avalikustatakse selle aasta jooksul.

 

Esialgsed tehnilised andmed (1)

 

Pikkus (mm)

4 265

Laius (mm)

1 775

Kõrgus (mm) (2)

1 310

Teljevahe (mm)

2 575

Mass (kg)

1 270

Mootor

Neljasilindriline boksermootor, kaks ülanukkvõlli plokikaane kohta (DOHC)

Toyota D-4S sissepritsesüsteem, mis kombineerib otse- ja kaudpritse

Töömaht (l)

2,387

Veoskeem

Esimootor, tagavedu

Vedrustus

Ees

MacPhersoni küünalvedrustus

Taga

Topeltõõtsharkvedrustus

Pidurid

Ees

Ventileeritud ketaspidurid

Taga

Ventileeritud ketaspidurid

Rehvid (ees/taga)

215/40 R18

 

(1) Euroopa mudeli tehnilised andmed on homologeerimisel (FIA heakskiidu taotlemine) ning kinnitatakse uue GR 86 lansseerimisel.

(2) Koos katuseantenniga; kõrgus ilma antennita 1280 mm

 

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.