Keskkonnasäästlikkus
Meie keskkonnamissiooni olemus
Kestlikkus on kogu meie tegevuse keskmes. Me keskendume üha paremate autode loomisele, mis aitavad inimestel elada puhtamat, ohutumat, vähem stressirohket ja rohkemate ühendusvõimalustega elu. Ummikute ja saaste oluliseks vähendamiseks püüame välja töötada tulevasi liikumislahendusi, mis ühendavad inimesi, sõidukeid ja linna. Soovime juhtida ettevõtet, mis on tulus, jätkusuutlik ja suurepärane töökoht.
Kestlikkus on Toyota äritegevuse alus, nagu on väljendatud meie 2011. aasta tegevuskavas „Toyota Global Vision“ (ENG). Meie eesmärk on pakkuda tooteid ja teenuseid, mis austavad planeeti ja rikastavad inimeste elu kogukondades, kus me tegutseme. 2015. aastal tegime teatavaks Toyota 2050. aasta keskkonnaväljakutse liikumiseks ühiskonna suunas, kus inimesed, autod ja loodus saavad harmooniliselt koos eksisteerida. Seadsime kuus väljakutset nullkeskkonnamõjust kaugemale minemiseks, lootes saavutada koguni positiivset mõju. | Praegu seisab autotööstus silmitsi suuremate katsumustega kui kunagi varem. Kestlikkus on seega rohkem kui eales osa lahendusest. Kasvav saastatus linnades on toonud kaasa rangemad rahvusvahelised ja riiklikud eeskirjad, milles nõutakse, et autod peavad olema kogu olelusringi kestel keskkonnahoidlikumad. Samal ajal eeldavad ühiskond ja reguleerivad asutused, et autod oleksid ohutumad, paremate ühendusvõimalustega ja suutelised ümbritseva keskkonnaga suhtlema. Toyota naudib väljakutseid, kasutades neid võimalusena oma ettevõtte uuendamiseks ja täiustamiseks. |
Liikuvus kõigile
Meie kestlikkuse lähenemisviis on suunatud kõigile paremate liikumisvõimaluste loomisele. Soovime avada klientidele uusi võimalusi, muuta elu paremaks ja pakkuda uusi avastusi. Usume, et kui on olemas liikumisvabadus, on kõik võimalik. Meie kampaania ‘Start your impossible’ väljendab Toyota nägemust kaasavast liikuvusühiskonnast kõigile, kaasa arvatud eakatele ja piiratud võimetega inimestele. Liikuvus peaks olema kõigile kättesaadav.
Töötades Euroopas välja Toyota liikuvuse tegevuskava selliste uuenduslike toodete pakkumiseks, mis sobivad veelgi paremini muutuvate ühiskondlike vajadustega, ei lakka me kunagi keskendumast oma visioonile ega pikaajalistele eesmärkidele. Me toetame kestliku majanduskasvu ärimudelit, pühendudes samal ajal jätkuvalt piirkonnale.
Koostöö, suhtlus ja kogukond
Toyota Motor Europe’il on pikaajaline traditsioon toetada kohalikku tootmist, luua jõukust ja tööhõivet ning arendada oskusi meie kogukondades. Täna võime uhkusega öelda, et Euroopas oleme õiguspärane kohalik tegija, kellel on 20 000 töötajat, 9 tehast, teadus- ja arendus- ning disainiüksused ning 29 müügi- ja turundusorganisatsiooni, mis hõlmavad 53 riiki. Kümnest Euroopas müüdud mudelist kaheksa on kohapeal toodetud.
Kuigi meil on nägemus ühiskonnast, tunnistame, et ühiskonnal on omakorda ootused meie suhtes. Et neile vastata ja neid ületada, kuulame ära kõik oma sidusrühmad ja teeme nendega koostööd nende vajaduste mõistmiseks. Me loome kestvaid partnerlussuhteid oma kogukondadega. Koostöös oma töötajate ja tarnijatega keskendume oma tegevuste ja tarneahela pidevale täiustamisele. Vastastikuse toetuse, avatud suhtluse ja parimate tavade jagamise teel tagame, et meie tarnijad on tipptasemel ja suudavad jääda konkurentsivõimeliseks.
Kestliku majanduskasvu kindel alus
Usume, et oma talentide potentsiaali rakendamine võimaldab meil jätkata kestlikku majanduskasvu ja anda oma panus Euroopa majandusse. Meie eesmärk on muuta kogukond ja ühiskond paremaks. Kogu oma tegevuses inimesi kesksele kohale seades püüame tõeliselt teoks teha kestlikku ühiskonda, kus inimesed ja loodus on harmoonias.
Meie keskkonnalugu
Toyota keskkonnaväljakutse 2050