Teatamine
Teavita häirekeskust (112) alati kui:
- pooled ei ole vastutuse küsimuses ühel meelel;
- liiklusõnnetuses on kannatanuid;
- on tekkinud kahju kolmanda osapoole varale;
- üks osapool on jalgrattur või jalakäija - isegi, kui vigastusi pole;
- liiklusõnnetuses osalenud juhil on joobenähud;
- juhi ja/või auto dokumendid puuduvad või pole korras;
- liiklusõnnetuses on kannatanuid, kes vajavad meditsiinilist abi;
- vigastatuid ei ole, kuid liiklejate või keskkonna ohutust ei suudeta iseseisvalt tagada;
- on toimunud kokkupõrge suure ulukiga.
Kutsu Toyota Eurocare (800 44 11) alati, kui:
- sõiduk pole sõidukorras;
- kahtled kas sõidukiga on ohutu edasi sõita.
Nõustame Sind telefonitsi ja vajadusel pukseerime Sinu auto lähimasse Toyota esindusse. Kehtiva tehasegarantiiga on pukseerimine tasuta.
PÖÖRDU TOYOTA ESINDUSSE
Õnnetuse järel pöördu esimesel võimalusel (viie päeva jooksul) Elke esindusse, kus teeme kindlaks Sinu auto vigastused, vormistame Sinu eest vajalikud dokumendid ja suhtleme kindlustusseltsiga.
Täpsema info saamiseks võtke ühendust Teile sobiva esindusega:
Elke Mustamäe | Elke Mustakivi | Elke Rakvere | Elke Narva | Elke Kuressaare |