Toyota garantiiteave

Toyota jaoks on klient alati kõige tähtsam. Soovime, et meie kliendid saavad oma tegemistes Toyota peale alati kindlad olla. Seepärast on meie eesmärgiks luua sõidukeid, mis vastaks alati kõige kõrgematele nõudmistele.

 

Lühiülevaade garantiist

 

 

Toyota garantii üksikasjad

 

1. Üldine garantii 

Garantii alla kuuluvad kõik auto tootmisel või koostamisel tehtud vigadest tulenevad defektid, mis ilmnevad normaalse kasutuse puhul kas 3 aasta või 100 000 km jooksul (olenevalt sellest, kumb täitub enne). Esimesel aastal läbisõidupiirangut ei ole. 

 

Kui garantii alla kuuluv defekt põhjustab rikke, mille tagajärjel sõiduk kaotab liikumisvõime, katab garantii ka Toyota Eurocare’i* sõiduki pukseerimise teenuse. Sinu sõiduk viiakse lähimasse Toyota volitatud remonditöökotta. 

 

* Toyota Eurocare’i sõiduki pukseerimise teenuse tingimused on kirjas Toyota Eurocare’i lehel. 

 

2. Pinnarooste ja värvitöö

Garantii katab 3 aasta jooksul läbisõidust olenemata (v.a pikapi kast, millel on 1-aastane garantii) ka kerepaneelide pinnarooste ja värvidefektid, kui nende põhjuseks on materjali halb kvaliteet või valed töövõtted. 

 

3. Korrosioon 

Garantii pakub läbisõidust olenemata 12-aastast kaitset (mudelite Dyna 100/150, Hilux ja Proace puhul 6-aastast kaitset) kere mulgustumise vastu (seest väljapoole), mis on tekkinud korrosiooni mõjul seoses materjali või kooste halva kvaliteediga (v.a pikapi kast, millel on 3-aastane garantii). 

 

Sõna „kere” all mõistetakse Toyota algupäraseid lehtmetallist kerepaneele, k.a mootoriruumi kaas, uksed, pakiruumi kaas ja põrandapaneel. See ei hõlma kere külge kinnitatud osi, nt ehisprofiile, kaitseraudu ja hingi. 

 

4. Hübriidkomponentide garantii 

Garantii alla kuuluvad kõik auto tootmis- või koostamisvigadest tulenevad defektid, mis ilmnevad tavapärase kasutuse korral kas 5 aasta või 100 000 km jooksul (olenevalt sellest, kumb täitub enne), esimesel aastal kehtib läbisõidupiiranguta garantii järgmistele hübriidauto osadele:

 

Toyota üldised garantiisätted

Kus Toyota garantiitingimused kehtivad?

Siintoodud garantiitingimused kehtivad järgmistes riikides: Andorra, Austria, Belgia, Bosnia-Hertsegoviina, Bulgaaria, Eesti, Endine Jugoslaavia Vabariik Makedoonia (FYROM), Gibraltar, Hispaania, Holland, Suurbritannia, Horvaatia, Iirimaa, Island, Itaalia, Kreeka, Küpros, Läti, Leedu, Liechtenstein, Luksemburg, Malta, Monaco, Norra, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Rumeenia, Saksamaa, San-Marino, Serbia ja Montenegro, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Šveits, Taani, Tšehhi, Türgi (Euroopa osa), Ungari. Reisides välisriiki, mida eespool nimetatud ei ole, soovitame lisateabe saamiseks pöörduda Toyota volitatud esindusse.

 

Millal hakkab garantii kehtima?

Garantiiperiood algab kuupäevast, mil sõiduk antakse üle esimesele jaeostjale. Garantiiperioodi alguskuupäev on märgitud sõiduki garantii- ja hoolderaamatusse.

 

Kas garantii alla kuuluvate remonditööde eest võetakse tasu?

Ei võeta. Toyota esindus teeb garantii alla kuuluvad remonditööd tasuta, sh on tasuta ka varuosad.

 

Kas defektsed osad parandatakse või asendatakse?

Toyota otsustab, kas defektne osa parandada või asendada. Hoolimata remondi meetodist jääb asendatud või parandatud osale kehtima sõiduki garantii.

 

Kas garantiiajal asendatud osadel on garantii?

Garantiiajal asendatud osadele antakse garantii, mis kestab sõiduki algse garantiiaja lõppemiseni.

 

Millised on garantiitingimused?

 

Kas garantii alla kuuluvad ka rehvid?

Rehvidele kehtib eraldi garantii, mille annab rehvitootja. Lisainfot saab Toyota müügiesindusest.

 

Mis saab siis, kui Toyota omanik vahetub?

Toyota garantii läheb koos sõidukiga automaatselt ja tasuta üle järgmisele omanikule.

 

Mida Toyota garantii ei kata

Toyota pakub ulatuslikku garantiipaketti, mis annab kindluse Toyota kvaliteedi suhtes. Toyota garantii katab tootmis- või kokkupanemisvigadest tulenevate defektide kõrvaldamise kulud.

 

Seega ei kata garantii järgmist:

 

Normaalne kulumine

Normaalne välismõju, vibratsioon, kulumine – näiteks värvi pleekimine või tuhmumine.

 

Hoolduskulud

Tavaliste hooldetööde – näiteks mootori reguleerimise, vedelike ja filtrite vahetamise, määrdetööde, puhastamise ja poleerimise, süüteküünalde ja kaitsmete ning kulunud klaasipuhastajakummide, piduriklotside ning siduri hõõrdkatete väljavahetamise, rataste kaldenurkade reguleerimise – kulud katab üldjuhul auto omanik. Juhul kui nimetatud remonditööd osutuvad vajalikuks garantiiremondi osana, laieneb garantii ka neile.

 

Muudetud läbisõidunäiduga sõidukite rikked

Rikked, mis ilmnevad sõidukil, mille läbisõidunäitu on muudetud.

 

Hävinud või täielikult kahjustatud sõidukite rikked

Rikked sõidukil, mille finantsinstitutsioon või kindlustusandja on kuulutanud hävinuks või täielikult kahjustatuks.

 

Sõiduki omaniku saamata jäänud tulu ja muu sarnane kahju

Sõiduki omaniku või kasutaja saamata jäänud tulu ja muu kahju, mis ei ole otsene varaline kahju, sealhulgas, kuid mitte ainult ebamugavuse, transpordi, telefoni ja majutusega seotud kulud ning personali või vara kaotusega seotud kulud.

 

Kahjustused või rikked, mille on otseselt või kaudselt põhjustanud järgmised tegurid:

 

Toyota Baltic jätab endale õiguse muuta garantiisätete sisu sellest ette teatamata.

Veebipartner:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Sulge

Loading ...