Toyota garantii
Toyota prioriteediks on alati kliendi rahulolu. Meie jaoks on oluline, et saaksid loota oma Toyotale mistahes hetkel ja olukorras.
Toyota panustab iga auto tootmisse nii palju aega ja hinge, et anname julgelt oma autodega kaasa viieaastase (või 150 000 km) garantii ja 24/7 maanteeabiteenuse. See tähendab, et võid teha oma igapäevasõite täiesti muretult ning kui peaksid vajama meie professionaalset abi, oleme sinu jaoks alati olemas.
5-aastane garantii*
Me anname sinu Toyotale garantii viieks aastaks või kuni 150 000 km täitumiseni. Esimesel aastal läbisõidupiirangut pole. Garantii katab tootmisvigade tõttu tekkinud rikked.
Kõikidele PROACE’i mudelitele kehtib garantii 5 aastat või kuni 200 000 km.
5-aastane garantii kehtib kõikidele uutele Toyota mudelitele, mis on ostetud alates 01.01.2020.
* Kui Sinu auto on soetatud enne 01.01.2020, kehtib talle Toyota garantii 3 aastat või kuni 100 000 km.
Hübriidi aku 10-aastane garantii*
Hübriidtehnoloogia teerajajana oleme oma hübriidi aku vastupidavuses nii kindlad, et anname sellele lausa 10-aastase garantii. Nii võid kindel olla, et sinu Toyota hübriidsüsteem on alati töökorras.
Garantii kehtib 5 aastat või 100 000 km. Seejärel tuleb garantii pikendamiseks tuua auto Toyota ametlikku esindusse hooldusesse, kus kontrollitakse hübriidi aku seisukorda. Pärast kontrolli hakkab aku garantii uuesti kehtima. Nii saab garantiid pikendada kuni 10 aastat. Pane tähele, et hübriidi aku seisukorra kontroll Toyota ametlikus esinduses on sinu jaoks tasuta.
10-aastane maanteeabi*
Kui käid oma Toyotaga ametlikus esinduses korralises hoolduses, siis kehtib sulle maanteeabi kuni kümme aastat. Läbisõidupiirangut pole. Kui hooldad oma sõidukit vastavalt hooldusgraafikule, pikeneb täielik maanteeabi iga hooldusega järgmiseks aastaks. Ja seda täiesti tasuta ka pärast garantii lõppu! Nii kuni auto 10-aastaseks saamiseni. Maanteeabi sisaldab nii sinu kodus kui ka maantee ääres abi osutamise ja remonditöökotta toimetamise teenust.
- Eestis helista telefonil: 800 4411
- Välismaal olles helista telefonil: +372 650 9899
Toyota Eurocare’i hädaabiteenistuselt saab abi järgmistel juhtudel:
- Mehaaniline rike
- Liiklusõnnetus
- Kütuse otsasaamine
- Tühi aku
- Rehvi purunemine
- Võtmete kaotamine või unustamine autosse
Kehtib kõikidele uutele Toyota mudelitele, mis on ostetud alates 01.01.2020.
12-aastane korrosioonigarantii*
12-aastane piiramatu läbisõiduga korrosioonigarantii katab tootmisvigade tõttu tekkinud korrosioonikahjustused sõiduki keres (see tähendab keret läbivad korrosiooniaugud, mis on alguse saanud seestpoolt).
PROACE’idele ja Hiluxi kabiinile kehtib 6-aastane korrosioonigarantii. Hiluxi kastile kehtib 3-aastane korrosioonigarantii.
3-aastane pinnarooste ja värvidefekti garantii*
Kolmeaastane värvigarantii hõlmab tootmisvigadest tulenevat pinnaroostet ja värvidefekte, mis ilmnevad värvitud kerepaneelidel kolme aasta jooksul läbisõidust olenemata.
Hiluxi kastile kehtib 1-aastane pinnarooste ja värvidefekti garantii.
3-aastane garantii Toyota originaallisavarustusele*
Uuele autole paigaldatud Toyota originaallisavarustusele kehtib kolmeaastane garantii ja see hõlmab tootmisvigu.
* Täpsemate tingimuste ja info saamiseks võta ühendust Toyota ametliku edasimüüjaga.
Vaata lisaks
Hübriidi aku 10-aastane garantii Toyota hübriidi üks olulisemaid komponente on kõrgepingeaku. Kõrgepingeaku 10aastane garantii pakub teile meelerahu ja teadmist, et teie Toyota hübriidsüsteem on parimas võimalikus seisukorras. Peale selle aitab see säilitada teie sõiduki väärtust järelturul. |
![]() |
Toyota üldised garantiisätted
Kus Toyota garantiitingimused kehtivad?
Siintoodud garantiitingimused kehtivad järgmistes riikides: Andorra, Austria, Belgia, Bosnia-Hertsegoviina, Bulgaaria, Eesti, Endine Jugoslaavia Vabariik Makedoonia (FYROM), Gibraltar, Hispaania, Holland, Suurbritannia, Horvaatia, Iirimaa, Island, Itaalia, Kreeka, Küpros, Läti, Leedu, Liechtenstein, Luksemburg, Malta, Monaco, Norra, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Rumeenia, Saksamaa, San-Marino, Serbia ja Montenegro, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Šveits, Taani, Tšehhi, Türgi (Euroopa osa), Ungari. Reisides välisriiki, mida eespool nimetatud ei ole, soovitame lisateabe saamiseks pöörduda Toyota volitatud esindusse.
Millal hakkab garantii kehtima?
Garantiiperiood algab kuupäevast, mil sõiduk antakse üle esimesele jaeostjale. Garantiiperioodi alguskuupäev on märgitud sõiduki garantii- ja hoolderaamatusse.
Kas garantii alla kuuluvate remonditööde eest võetakse tasu?
Ei võeta. Toyota esindus teeb garantii alla kuuluvad remonditööd tasuta, sh on tasuta ka varuosad.
Kas defektsed osad parandatakse või asendatakse?
Toyota otsustab, kas defektne osa parandada või asendada. Hoolimata remondi meetodist jääb asendatud või parandatud osale kehtima sõiduki garantii.
Kas garantiiajal asendatud osadel on garantii?
Garantiiajal asendatud osadele antakse garantii, mis kestab sõiduki algse garantiiaja lõppemiseni.
Millised on garantiitingimused?
- Omanik peab tagama, et sõiduki kasutamine ja hooldamine toimub vastavalt tootja määrustele ja juhistele, mis on kirjas sõiduki omaniku käsiraamatus ja sõiduki lühitutvustuses ning garantii- ja hoolderaamatus. Kui neist kinni ei peeta, siis Toyota garantii ei kehti.
- Omanik vastutab selle eest, et autole tehtud hooldused kajastuks ka dokumentides (garantii- ja hoolderaamatus).
- Garantiiremonti nõudva rikke ilmnemisel tuleb sõiduk võimalikult kiiresti toimetada lähimasse Toyota esindusse, et rike ei süveneks ning ei tekiks vajadust algsest suurema ulatusega remondiks.
Kas garantii alla kuuluvad ka rehvid?
Rehvidele kehtib eraldi garantii, mille annab rehvitootja. Lisainfot saab Toyota müügiesindusest.
Mis saab siis, kui Toyota omanik vahetub?
Toyota garantii läheb koos sõidukiga automaatselt ja tasuta üle järgmisele omanikule.
Mida Toyota garantii ei kata
Toyota pakub ulatuslikku garantiipaketti, mis annab kindluse Toyota kvaliteedi suhtes. Toyota garantii katab tootmis- või kokkupanemisvigadest tulenevate defektide kõrvaldamise kulud.
Seega ei kata garantii järgmist:
Normaalne kulumine
Normaalne välismõju, vibratsioon, kulumine – näiteks värvi pleekimine või tuhmumine.
Hoolduskulud
Tavaliste hooldetööde – näiteks mootori reguleerimise, vedelike ja filtrite vahetamise, määrdetööde, puhastamise ja poleerimise, süüteküünalde ja kaitsmete ning kulunud klaasipuhastajakummide, piduriklotside ning siduri hõõrdkatete väljavahetamise, rataste kaldenurkade reguleerimise – kulud katab üldjuhul auto omanik. Juhul kui nimetatud remonditööd osutuvad vajalikuks garantiiremondi osana, laieneb garantii ka neile.
Muudetud läbisõidunäiduga sõidukite rikked
Rikked, mis ilmnevad sõidukil, mille läbisõidunäitu on muudetud.
Hävinud või täielikult kahjustatud sõidukite rikked
Rikked sõidukil, mille finantsinstitutsioon või kindlustusandja on kuulutanud hävinuks või täielikult kahjustatuks.
Sõiduki omaniku saamata jäänud tulu ja muu sarnane kahju
Sõiduki omaniku või kasutaja saamata jäänud tulu ja muu kahju, mis ei ole otsene varaline kahju, sealhulgas, kuid mitte ainult ebamugavuse, transpordi, telefoni ja majutusega seotud kulud ning personali või vara kaotusega seotud kulud.
Kahjustused või rikked, mille on otseselt või kaudselt põhjustanud järgmised tegurid:
- tulekahju, vandalism, avarii või vargus;
- väärkasutamine (näiteks mootori või sõiduki ülekoormamine, võidukihutamine) või hoolimatus;
- mujal kui Toyota volitatud remonditöökojas tehtud remonditööd;
- varuosade, mis ei ole Toyota originaalosad või nendega samaväärse kvaliteediga, paigaldamine;
- sõiduki omavoliline parendamine või tehase spetsifikatsiooni muutmine;
- sõidukile Toyota heakskiiduta lisavarustuse paigaldamine;
- puudulik hooldus, kaasa arvatud vedelike kasutamine, mida ei ole mainitud omaniku käsiraamatus, lühitutvustuses ega garantii- ja hoolderaamatus;
- force majeure.
Toyota Baltic jätab endale õiguse muuta garantiisätete sisu sellest ette teatamata.