Korduma kippuvad küsimused hübriidautode kohta

Kas hübriidautosid peab laadima?

Kõikidel Toyota hübriidautodel (v.a Prius Plug-in Hybrid ja uus RAV4 Plug-in Hybrid) on teedrajav iselaadiv akutehnoloogia. Neid tuntakse hübriidelektriliste sõidukitena, sest neil on kaks energiaallikat: bensiini- ja elektrimootor. See tähendab, et erinevalt täiselektrilistest sõidukitest ja laetavatest hübriidautodest ei ole neid vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.

Kui Toyota hübriidauto aku hakkab tühjaks saama, laeb mootori võimsus selle taas täis. See pole aga veel kõik. Meie hübriidautodel on regeneratiivne pidurdus – pidurdamisel või vabakäiguga sõitmisel toodab generaator elektrienergiat, mis salvestatakse hilisemaks tarbeks akus.

 

Kas hübriidil on piisavalt jõudu?

Toyota hübriidautod lülituvad sujuvalt kahe jõuallika, bensiini- ja elektrimootori vahel, et reageerida õigel hetkel. Hübriidautode elektrimootor tagab gaasipedaali vajutamisel kohese pöördemomendi (ehk veojõu), samas suuremal kiirusel sõites või möödasõitu tehes töötab see koos bensiinimootoriga, et pakkuda veel suuremat jõudlust.

Uuel Corollal 2,0-liitrise hübriidajami ja uuel RAV4-l 2,5-liitrise hübriidaajami kasutuselevõtmisega on Toyota hübriidautod nüüd häälestatud veelgi sujuvama reaktsiooni ja võimsuse pakkumiseks. Näiteks uus RAV4 Hybrid kiirendab nullist sajani vaid 8,1 sekundiga ning selle hübriidjõuallikas laseb vedada kuni 1 650 kg kaaluvat haagist.

 

Kas hübriidautod saavad nelikveolised olla?

Kuigi enamik hübriidautosid on esiveoga, leiab nüüd Toyota valikust ka nelikveoga (4x4) hübriidautosid neile, kes soovivad maastikul või igasugustes ilmastikuoludes sõitmise võimekust. Uus RAV4 Hybrid kasutab täiustatud nelikveosüsteemi AWD-i, mis on loodud pakkuma veel paremat võimekust keerulistes sõiduoludes.

Lisaks esirattaid vedavale mootorikombinatsioonile on sellistel mudelitel nagu RAV4 Hybrid AWD ka teine, taha paigutatud elektrimootor tagarataste vedamiseks. See võimaldab jaotada kuni 30% pöördemomendist tagaratastele, et tagada hea haardevõime lahtisel ja libedal teekattel kohaltvõtul.

 

Kas hübriidautod on kütusesäästlikud?

Toyota hübriidautod on ühed oma klassi kõige kütusesäästlikumad autod. Lühikeste vahemaade läbimisel aeglasel kiirusel või ummikutes liiklemisel ei kasuta need tegelikult peaaegu üldse kütust. Põhjus seisneb selles, et võimaluse korral töötavad nad ainult elektrimootori ja hübriidaku jõul. Näiteks on Corolla Hybridi kütusekulu vaid 4,5 l / 100 km.

Kuna Toyota hübriidautod on iselaadivad, on nad varustatud regeneratiivse pidurdustehnoloogiaga, mis pidurdamisel või vabakäiguga sõitmisel toodab elektrienergiat, mis salvestatakse akus. See aitab sõita ainult elektri jõul veelgi kaugemale ja muudab sõidu veelgi kütusesäästlikumaks. Ja mis on tulemus? Null kütusekulu, null heitgaase ja peaaegu hääletu sõit kuni 50% linnasõitude puhul.

 

Kas hübriidautosid on kallis pidada?

Tänu meie uuendusliku regeneratiivse pidurdamise eelistele kuluvad näiteks Toyota hübriidautode piduriklotsid vähem, mille tõttu hoolduskulud on kuni 5% väiksemad.

Toyota hübriidauto elektrimootori ja aku osad ei vaja hooldust ning järeleproovitud tehnoloogiana on need töökindlamad kui keerukad sisepõlemismootorid. Tegelikult on mõned mehaanilised elemendid, nt sidur, generaator ja starter täielikult eemaldatud, mis vähendab ettenägematute kulude riski tulevikus veelgi.

 

Milline hübriidauto sobib minule?

Toyota oli 1997. aastal Priusega hübriidtehnoloogia teerajajaks. Olles müünud enam kui 15 miljonit hübriid-elektrisõidukit maailmas, pakume praegu üheksat eripärast mudelit vastavalt igale elustiilile – hübriid-linnamaasturitest kuni hübriid-linnaautodeni välja.

Olenemata sellest, kas sind võlub krossover C-HR Hybrid või kompaktne Yaris Hybrid, linnamaastur RAV4 Hybrid või ruumikas universaal Corolla Hybrid, oleme kindlad, et Toyotal on olemas sulle sobivaim hübriidauto.

 

Tagasi hübriidautode pealehele

Jälgi meid:
Veebipartner:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Liitu uudiskirjaga
Sulge

Loading ...