Põhiomadused

Toyota Prius+ ühendab endas elegantselt ruumikuse, aerodünaamika ja kauni disaini. Silmanähtavalt ruumikas, kuid sportlike kontuuridega Prius+ mõjub pilkupüüdvalt ja säästab tänu voolujoonelisele kerele kütust.


Hübriidi omadused

Välimus
16-tollised valuveljed (10 kodaraga)
Välimus
17-tollised valuveljed (10 kodaraga)
Välimus
Panoraamkatus
Välimus
LED-esituled
Välimus
LED-päevasõidutuled
Välimus
Eesmised udutuled
Salong
Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem

Erinevalt tavapärasest süsteemist on võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteemil vastuvõtja, mis võimaldab avada uksi vaid käepidemest tõmmates ja sulgeda nupuvajutusega. Mootori käivitamiseks või seiskamiseks vajutage lihtsalt käivitamise/seiskamise nupule. Ainus, mida te tegema peate, on hoida nutikat võtit oma taskus või käekotis.

Salong
Toyota Touch

Toyota Touch on 6,1-tollise värvilise puuteekraaniga multimeediasüsteem, mille ekraanile kuvatakse sõidukiteave. Süsteem on ühendatud tahavaatekaameraga, mis tagab ohutuma parkimise.

Salong
Toyota Touch Pro

Toyota Touch Pro sisaldab laia, 7-tollist suure eraldusvõimega puuteekraani, multimeedia- ja satelliitnavigatsioonisüsteemi koos DAB raadioga, täiustatud navigatsioonisüsteemi, esmaklassilist liiklusteavet, kohalikku internetiotsingut, auto andmete kuvamist, täiustatud Bluetooth®-i ühilduvust ja häältuvastust. Lisaks on süsteem ühendatud tahavaatekaameraga, millel on dünaamilised juhtjooned.

Salong
Touch Traceri ekraan

Touch Tracer Display võimaldab valida sõiduinfo, kliimaseadme ja audioteabe vaid ühe sõrmepuudutusega. Puudutage kergelt roolil olevat andurit ja sõidunäidikule kuvatakse graafiline menüü. Olla maailma esimene tähendab, et saate hoida oma käed rahulikult roolil ja silmad teel.

Salong
Esiklaasinäidik

Esiklaasinäidik kuvab põhiteabe, sh kiiruse ja navigatsiooniteabe esiklaasile, otse juhi ette. Nii saab juht hoida oma pilgu turvaliselt teel.

Salong
JBLi esmaklassiline helisüsteem
Salong
Kohanduv püsikiiruse hoidja (ACC)

ACC hoiab sõiduki ja eessõitva auto vahel minimaalset seadistatud vahekaugust. Kui vahekaugus hakkab vähenema, vähendab ACC kiirust, rakendab pidurid ja aktiveerib pidurituled. Kui vahekaugus hakkab uuesti suurenema, kiirendab ACC sujuvalt, kuni seadistatud kiirus on saavutatud.

Sõit
1.8 l HSD

The 1.8 litre Hybrid Synergy Drive® (HSD) is the world’s most advanced full hybrid system. It combines a 1.8 litre VVT-i petrol engine with two electric motors to provide low fuel consumption, low CO2 emissions and a powerful, peaceful driving experience.

Sõit
e-CVT

The innovative, electronically controlled Continuous Variable Transmission (e-CVT) manages the flow of power from the petrol engine and electric motors for smooth, effortless acceleration. It delivers the optimum blend for every driving condition, ensuring maximum fuel efficiency.

Ohutus
Blokeerumatu pidurisüsteem (ABS) koos elektroonilise pidurdusjõujaotusega (EBD)

ABS ei lase pidurdamise ajal ratastel lukustuda. Lisaks optimeerib EBD pidurdusjõudu kõigi rataste vahel. Need kaks süsteemi koos aitavad tugeva pidurdamise korral juhil sõiduki üle kontrolli säilitada.

Ohutus
Piduriabi (BA)

Piduriabi tuvastab äkkpidurduse ja rakendab täiendavat pidurdusjõudu. See tagab ABSi parima talitluse.

Ohutus
Hädapidurduse signaal (EBS)

Hädapidurduse korral käivitab EBS sõiduki piduritulede vilkumise, et hoiatada taga sõitvaid autosid.

Ohutus
Sõiduki stabiilsuskontroll pluss (VSC+)

VSC+ aitab säilitada stabiilsust ja vältida külglibisemist järsul pööramisel või kurvis, kui tee on libe. Külglibisemise tuvastamisel rakendab süsteem automaatselt pidurid ja reguleerib mootori võimsust. Lisaks sellele tagab süsteem juhtimisabi, mis hõlbustab õige suuna hoidmist.

Ohutus
Veojõu kontrollsüsteem (TRC)

Liiga tugeval kiirendamisel võivad veorattad kaotada veojõu ja hakata pöörlema. Veojõu taastamiseks vähendab TRC automaatselt mootori võimsust ja reguleerib pidurdusjõudu.

Ohutus
Nõlvaltstardiabi (HAC)

Nõlvaltstardiabi tagab sujuva paigaltvõtu järskudel kallakutel, rakendades pidurid kuni kaheks sekundiks pärast piduripedaali vabastamist. See ennetab sõiduki tagasiveeremist. Süsteemi aktiveerimiseks vajutage pärast seisma jäämist tugevamalt piduripedaalile, eeldusel, et ükskõik milline edaspidi käik on sisse lülitatud.

Ohutus
Kokkupõrget ennetav ohutusüsteem (PCS)

Kokkupõrget ennetav ohutussüsteem aitab vältida võimalikku kokkupõrget teiste sõidukite või eesolevate objektidega ja käivitab mitu ohutusfunktsiooni. Süsteem rakendab audio-visuaalse hoiatussignaali, aktiveerib pidurdusabi ja turvavööde automaatse pingutamise ning rakendab pidurid automaatselt isegi siis, kui juht ei vajutagi piduripedaalile. See aitab ära hoida võimaliku kokkupõrke ja vähendada kahjustusi, kui kokkupõrge on vältimatu.

Ohutus
Täiendava turvasüsteemi (SRS) turvapadjad – 7 turvapatja

Sellel mudelil on seitse turvapatja: juhi põlveturvapadi, SRS-turvapadjad juhile ja kõrvalistujale, külgturvapadjad ees isujatele ning turvakardinad nii ees kui ka taga sõitjatele.

Veebipartner:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Sulge

Loading ...